sofia77

Trådstartare
Vi har köpt hund inte planerat men vi har letat hund lite sporadiskt 1-1 1/2 år och igår kväll hittade vi honom. Ringde vid 12 och vid 17 var han hemma.
Melker, blandning lhasa apso och papillon 9 veckor gammal liten tjockis med papillonteckning. Han är mindre än våra katter och cool som inget har hänt.

Sv: Oj......

Allt väl efter en natt inga olyckor inne. Han sov mellan 23-06 då var vi ute och kissade lite sedan lite bus och sedan somnade vi igen. Dagens uppdrag är att köpa halsband och koppel.

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 858
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Hundavel & Ras Vill ge en hund bästa möjliga liv och förutsättningar. Tyvärr blir jag inte klokare på vilken ras som skulle passa bäst. Och kan heller...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
14 215
Senast: Snurrfian
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 027
Senast: Johanna1988
·
Hundhälsa Så kortfattat som det är möjligt: Tiken fick livmodersinflammation. Livmodern hade varit sluten men började till sist blöda. Den vägde...
2
Svar
23
· Visningar
5 841
Senast: Viva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve