Sv: Oh my!

Det sitter redan en annhållen på sannolika skäl misstänkt. vilket är den högsta graden. Antagligen är det rätt kille.
 
Sv: Oh my!

Verkar ju ha funnits ngn sorts hotbild mot kvinnan.. eftersom mannen varit tidigare dömd för ofredande av henne.. hoppas att hon inte är ännu ett offer för våldsamma ex-män som samhället känt till men inte kan skydda kvinnorna mot..
Stackars, stackars små barnen..:cry:

Hemskt!
 
Sv: Oh my!

Men det är ju sådant man drömmer mardrömmar om, att man ska bli hotad och det händer ens nära något.
 
Sv: Oh my!

Jag har svarat i den andra tråden, men jag svarar här med, just nu sitter jag på jobbet och bara grinar..... Stackars stackars familjen, och de små barnen, hur fan var deras sista stunder i livet?? det gör så ont i hjärtat av att bara tänka på det....
 

Liknande trådar

Samhälle Rent krasst, vilken tidning ska unga läsa? Jag känner ingen som har papperstidning längre. Inte ens mina föräldrar som alltid hade när...
2
Svar
39
· Visningar
1 396
Senast: tanten
·
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 626
Gravid - 1år Som ni säkert hört mig beklaga mig över så sover sonen inte särskilt bra. Han vaknar på nätterna (varje/varannan timme) och börjar veva...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
12 245
Senast: Madalitso
·
Katthälsa Jag ska börja borsta tänderna på alla damer här hemma. Jättebra tror jag, fruktansvärt tror katterna. Tänkte börja med Maggan, som...
Svar
1
· Visningar
821
Senast: kma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp