Sv: Oh my!

Det sitter redan en annhållen på sannolika skäl misstänkt. vilket är den högsta graden. Antagligen är det rätt kille.

Verkar ju ha funnits ngn sorts hotbild mot kvinnan.. eftersom mannen varit tidigare dömd för ofredande av henne.. hoppas att hon inte är ännu ett offer för våldsamma ex-män som samhället känt till men inte kan skydda kvinnorna mot..
Stackars, stackars små barnen..:cry:

Hemskt!

Men det är ju sådant man drömmer mardrömmar om, att man ska bli hotad och det händer ens nära något.

Jag har svarat i den andra tråden, men jag svarar här med, just nu sitter jag på jobbet och bara grinar..... Stackars stackars familjen, och de små barnen, hur fan var deras sista stunder i livet?? det gör så ont i hjärtat av att bara tänka på det....

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 346
Kropp & Själ Hittar inget vid googlande så jag frågar det allsmäktiga Bukeoraklet 😍 I morse när jag körde till jobb så nös jag. Inte någon liten...
Svar
3
· Visningar
273
Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
26
· Visningar
2 920
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 782

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka