Att döma av tråden tror jag ni är ett helt gäng som står bakom och stirrar ilsket!Jag står bakom dig och stirrar ilsket över din axel!!!
Nu är det iaf förhoppningsvis snart över TS!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att döma av tråden tror jag ni är ett helt gäng som står bakom och stirrar ilsket!Jag står bakom dig och stirrar ilsket över din axel!!!
Wow. Han bara fortsätter och fortsätter bråka. Det här har varit en av dom tuffaste dagarna i hela mitt liv... Och än har han grejer kvar. Han ska ta det sista i huset imorgon. Sen är det "bara" resten kvar...
Jag visste att det skulle bli så här...
Usch! Har du någon hos dig?
Jaja, du slipper ju vackla om det här är rätt beslut i alla fall. Vilken skitstövel.
Jag medUndrar hur det går
Tror du inte att han vet att du mår dåligt av det? Att han omedvetet gör så att det ska bli ännu jobbigare för dig? (För jag tycker inte att han verkar vara så intellektuell att han medvetet kan tänka ut sådant utan att det sker instinktivt.)
Bara håll UT!!! Snart är det över
Kan bara hålla med alla andra, tusan vad STARK du är!
Kom bara ihåg att just det att VÅGA känna svaghet, och erkänna det, är ett tecken på en enorm styrka!
Jag har inte skrivit något tidigare men är grymt imponerad av dig
Tänker på dig och hoppas att det varit lite mindre jobbigt idag.
Kram
Undrar hur det går
Klara budskap, inget spelutrymme - bra!då talade jag om att tänkte han inte sluta så skulle jag lägga på. Han slutade inte. Jag la på.