Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är klart att det lilla grynet kan få samma mellannamn som ni har!
Det är bara att skriva det på blanketten som ni ska skicka in när ni anmäler förnamnet/namnen.
Jodå, nästa kan absolut få ditt flicknamn som mellannamn. Det är bara att ange det som mellannamn.
Jag förstår inte det där riktigt. Att ge barnen dubbla efternamn eller mellannamn eller vad det nu kallas. Vad ska dom då heta om dom gifter sig sen och vill ha kvar sitt namn som ogift + sin partners namn. Ska dom heta 3 efternamn då + ev mellannamn??
Vi har inte diskuterat vilket efternamn vårat väntande barns efternamn, men det kommer räcka med ett av vårat..
Se det svar som jag precis har svarat!Jag förstår inte det där riktigt. Att ge barnen dubbla efternamn eller mellannamn eller vad det nu kallas. Vad ska dom då heta om dom gifter sig sen och vill ha kvar sitt namn som ogift + sin partners namn. Ska dom heta 3 efternamn då + ev mellannamn??
Vi har inte diskuterat vilket efternamn vårat väntande barns efternamn, men det kommer räcka med ett av vårat..
Jag förstår inte det där riktigt. Att ge barnen dubbla efternamn eller mellannamn eller vad det nu kallas. Vad ska dom då heta om dom gifter sig sen och vill ha kvar sitt namn som ogift + sin partners namn. Ska dom heta 3 efternamn då + ev mellannamn??
Får man bara ha ett mellannamn? Är mellannamn samma sak som andranamn? Jag har ju tre namn och sedan ett efternamn till exmpel.