Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*KL* Om du inte red den *iga gissar jag på att du red rakt fram istället för vänster inne i skogen efter 5an?
Men skojar du??? Var DU i Trollhättan?? Ser det nu på resultatlistan...men inte såg jag det innan, vi kunde ju hejat?!
Näe, avspärrningar vad är det? Man får väl själv hålla reda på var man ska svänga...
Skämt åsido, det kunde vara bättre med flera saker men allt som allt tyckte jag att arrangemanget var ok.
Avspärrningar vet det inte vad det är där uppe.......
Men du busiga människa! Varför vinkade du inte vildsint och ropade hej???!
Sen kan jag upplysa om att dressyrdomaren, som jag känner, pratade om dig...*fniss* hon hade uppfattat att din häst blev rädd innan start och tyckte därför att du löste situationen på ett bra sätt....därav dina poäng!
Vad jag däremot inte visste förrän nu var att det var DIG hon menade när hon berättade detta för mig...
Åh, du såg så vildsint ut att jag vågad inte
Nej men jag tror att du satt upp för att rida hoppningen och då har man alltid lite ont om tid så jag kände att det var fel läge att störa.
Sen såg jag dig icke mer den dagen. Vi var kvar sist av alla på parkeringen, jag red terräng efter kl sex och när vi skulle åka hem så låste sig bromsarna på trailern så vi fick stanna kvar och meka lite
Men det var en snäll domare, jag hade väntat mig att bli totalsågad..
Japp...www.3ndfoto.se men ja kolla senast igår å då hade det inte kommit ut något men...