Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför kan jag bara klistra in länkar? Inte infoga foton.
Därför att du är helt otekniskt kass och okunnig
Ja, man har ju förstått att du besitter en, i det närmsta, omänsklig ryttarförmåga!
Därför att du är helt otekniskt kass och okunnig
Hon är inte stor att rida .... när hon är sig själv, hon är extremt snabb och rapp i benen nämligen är hon nervös och trycker emot ja då är det nästan omöjligt så det är tur att jag är så skicklig
Självklart , annars hade inte en viss skimmel stått i mitt stall nu
Efter att igår bevittnat hur du fullständigt demolerat en löjligt låg hoppbana så har skimmeln nu under natten förflyttat sig hem igen....kom igen när du tagit en kurs i hur man hoppar ÖVER hinder och sen galopperar vidare efter....
Nåja inte mitt fel att du har en sådan ouppfostrad häst , jag lyckades dock hålla mig till ett nedslag ,hur många nedslag hade du i Falkenberg
8 hinder låg kvar i första rundan Klart han bara hade ETT nerslag i andra runda eftersom min fantastiska korrigerings ridning fick han att skärpa till sig , den skulle du behövt i falkenberg ... hehe
Tror att det var fler som hade nedslag på sina hästar trots duktiga korrektur ryttare
Vissa s.k korrigeringsryttare hade i Falkenberg både två nedslag och vägringar...