Obs!!trollhÄttan!

Sv: Obs!!trollhÄttan!

Fina bilder!! Mina funkar inte att lägga ut...va gör ja för fel...??

Senast ändrad:

Högerklicka på bilden - egenskaper. Markerar adressen (URL) (lättast med ctrl A eftersom adressen är lång - så att man får med allt) och kopiera. Infoga bild och voila! :D

(Du har klistrat in adressen till sidan istället för bilden :idea: )

Därför att du är helt otekniskt kass och okunnig :devil:

Ja tänk att vissa aldrig kan lära sig... :angel:

Förövrigt:
fio: mycket trevliga bilder, fast hon ser ut att vara rätt stor att rida.
Murray: Som vanligt rider du så trevligt och dina hästar ser så fina ut.
Novali01: Han är ju bara så underbar den där skimmeln. Och du med :love:

Hon är inte stor att rida .... när hon är sig själv, hon är extremt snabb och rapp i benen nämligen är hon nervös och trycker emot ja då är det nästan omöjligt så det är tur att jag är så skicklig :angel:

Den där skimmeln ja...
Glöm inte att det är jag som har paxat platsen som hästskötare på alla stora championat och liknande.
Allt för att få sola mig i glansen du vet. :)

Hon är inte stor att rida .... när hon är sig själv, hon är extremt snabb och rapp i benen nämligen är hon nervös och trycker emot ja då är det nästan omöjligt så det är tur att jag är så skicklig :angel:

Ja så himla skicklig att du hellre väljer att kliva av inne i banans lättaste hinder än att hoppa över....:devil:

Självklart , annars hade inte en viss skimmel stått i mitt stall nu :devil:

Efter att igår bevittnat hur du fullständigt demolerat en löjligt låg hoppbana så har skimmeln nu under natten förflyttat sig hem igen....kom igen när du tagit en kurs i hur man hoppar ÖVER hinder och sen galopperar vidare efter....:devil::rofl::devil::rofl:

Efter att igår bevittnat hur du fullständigt demolerat en löjligt låg hoppbana så har skimmeln nu under natten förflyttat sig hem igen....kom igen när du tagit en kurs i hur man hoppar ÖVER hinder och sen galopperar vidare efter....:devil::rofl::devil::rofl:

Nåja inte mitt fel att du har en sådan ouppfostrad häst , jag lyckades dock hålla mig till ett nedslag ,hur många nedslag hade du i Falkenberg :devil:

Nåja inte mitt fel att du har en sådan ouppfostrad häst , jag lyckades dock hålla mig till ett nedslag ,hur många nedslag hade du i Falkenberg :devil:

Du har fått selektivt minne på gamla dagar??? Ett nedslag hade ni i ANDRA rundan...hur många hinder som LÅG kvar uppe efter er första runda kan vi diskutera....:rofl::rofl:

8 hinder låg kvar i första rundan :angel: Klart han bara hade ETT nerslag i andra runda eftersom min fantastiska korrigerings ridning fick han att skärpa till sig , den skulle du behövt i falkenberg ... hehe

8 hinder låg kvar i första rundan :angel: Klart han bara hade ETT nerslag i andra runda eftersom min fantastiska korrigerings ridning fick han att skärpa till sig , den skulle du behövt i falkenberg ... hehe

:angel:

Tror att det var fler som hade nedslag på sina hästar trots duktiga korrektur ryttare :devil:

;)

:angel:

Tror att det var fler som hade nedslag på sina hästar trots duktiga korrektur ryttare :devil:

;)

Vissa s.k korrigeringsryttare hade i Falkenberg både två nedslag och vägringar...:devil:

Men fio, du är förlåten...Skimmeln rapporterar att du pussar på honom varje kväll, (ja, jag vet att jag inte ska avslöja hur blödig du är innerst inne men du är bland vänner här...) och han har lovat att lyfta på tassarna hädanefter så Vinslöv se upp, första platsen är tingad!:)

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig...
2
Svar
22
· Visningar
6 271
Senast: LaMagia
·
Skola & Jobb Bara känner att jag måste posta detta. Det är ett brev jag skrivit till min gamla högstadieskola. Det är inte klart formuleringsmässigt...
Svar
7
· Visningar
3 663
Hästvård Hej! Jag har ett tolvårigt D-Ponny sto som jag tävlar dressyrklasser på, det finns nog några som sett mina inlägg här på Buke. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
4 452
Senast: mackan
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 782
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Liten fodertunna?