oak bark och New tan???

viola66

Trådstartare
Är det någon som har utrustning till er häst i dessa färger.Skulle gärna se bilder på dessa färger.Svårt med alla dessa bruna olika färger.Och alla dessa namn alla bruna färger har,oj oj säger jag bara

Sv: oak bark och New tan???

Det vet jag inte än.Men jag såg samma träns på olika hemsidor,på en hette New tan,på andra kallade dom den brun???Då var det Dan rider märket hette.Men vi har inte bestämt märke än,men vill ha hoppgjord,träns och martingal i samma färg

Olika ÅF kan benämna saker olika. Vill du veta vad färgen verkligen heter så får du gå in på tillverkarens hemsida/beställa katalog.

Men skulle väldigt gärna se bilder på färgen Newtan på träns eller sadlar,spelar ingen roll vilket märke,då kan jag ändå se skillnaden på olika märken.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag började precis tänka på en sak när det gäller färger, specifikt black & tan den här gången... Det är en väldigt vanlig färg på...
2
Svar
33
· Visningar
2 819
Senast: Kakis
·
Dressyr Jag har jobbat en del med färger och vet att just färgåtergivningen i digitala bilder är ett hel vetenskap i sig. På en dator beror det...
16 17 18
Svar
343
· Visningar
23 675
Senast: Badger
·
Hästvård Hästen som är 8 år uppvisar inga rörelse avvikelser under longering och är generellt på bra humör i hantering i stall. Däremot uppvisar...
Svar
17
· Visningar
1 544
Senast: Liten
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
965

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?
  • Hålvägg
  • DIY hästvård

Omröstningar