Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns inget att tolka. Innan betyder före. 8/6 är sista dagen då man ska osa.Hur hade ni tolkat en inbjudan med o.s a. skriven så här:
"O.s.a. innan 9/6".
Ska man ha svarat senast 8/6, alltså innan 9/6 eller svarat senast under dagen 9/6?
Blev bara nyfiken på hur andra hade tolkat det.
Ja, det var här min hjärna kortslöt liksom. Haft 9:e i huvudet hela tiden.Håller med om att det är ett omständigt sätt att formulera ett krav.
Det man ser är osa och datumet. Läser man slarvigt kan man glömma ordet innan.
Lite som tänkt inte på en rosa elefant.
Om du vet att du kommer/inte kommer kan du ju svara när som helst innan den 9/6. Det måste ju inte vara just den dagen?!Det var bara jag som förvirrad introvert som aldrig får inbjudningar som blev lite förvirrad.
Har lite andra åtaganden dagen för eventet så mitt svar kommer bli i sista minuten (har meddelat det) och skrev därför bara upp datumet jag såg som sista dag (9/6) och haft det i huvudet. Insåg nu att jag läst slarvigt!
Men då vet jag att jag ska svara 8/6! Toppen!!
Exakt vad jag tänkte också.Om du vet att du kommer/inte kommer kan du ju svara när som helst innan den 9/6. Det måste ju inte vara just den dagen?!
Exakt vad jag tänkte också.