Nytt eller gammal?

F

froggy

Jag har sett hur westernsadlarna och tränsen blir allt nyare och mer dekorerade. Men om man tittar bak i tiden och på deras westernsadlar va dom faktiskt mycket snyggare då (tycker jag).
Jag gillar den där gammaldagsstilen då man hade mycket på sadlarna och hornen var mer platta. Och när man var mer #smutsigare#..
Någon som håller med om detta?

Sv: Nytt eller gammal?

Jag håller helt med dig.
Jag tycker inte det är snyggt med för mycket "krimskrams" på utrustningen.

Jag håller också med, så lite blingbling som möjligt för min del

Nja, lite bling kanske :p Fast det behöver det inte vara, men något graverat typ så den inte blir så tråkig..

Äsch! Mönstrat läder ska det vara! Med massa silver.. :d

Antar att ni inte skulle gilla min tävlingsutrustning :angel:

Min dröm sadel är iaf:
4595.jpg
:angel:

Den var fin i utsmyckningen men jag gillar personligen inte skärningen på skirten.

Du får tänka på att det bara är vi "pleasureidioter" som insett skönheten i ett halvt ton silver på grejerna! :love: :d

Såg förresten bilderna på dig från tävlingen i en annan tråd, mycket snyggt och välstylat ekipage! :)

Den var fin i utsmyckningen men jag gillar personligen inte skärningen på skirten.

Du får tänka på att det bara är vi "pleasureidioter" som insett skönheten i ett halvt ton silver på grejerna! :love: :d

Såg förresten bilderna på dig från tävlingen i en annan tråd, mycket snyggt och välstylat ekipage! :)

Nä, kan hålla med om att den hade kunnat vara finare, men jag gillar det som sticker ut:d

Haha, ja det är väl vi som vill synas mest också :angel:

Ååh, tack! Är jättenöjd med hans prestationer där, skötte sig kanon! Men du var inte nere något? Har kanske fullt upp me flytt? :)

Jag är också en "bling bling" människa :p :D

Är väl inte så svårt att gissa vilken gren jag tycker är rolig ;)

jag gillar när det är lite bling bling.. iof gillar jag illrosa och glitter :angel:

Liknande trådar

Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 093
Senast: super
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 222
Senast: Hazel
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 075
Senast: MML
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 200
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?