Nyköping 16/8

Kamomilla

Trådstartare
Då ska jag och Cassandra dit och ställa.

8 Australiska Terriers är det i ringen.

Någon mer som ska dit?

Tycker bara det är kul om det kommer fram någon bukis och hugger tag i mig :D har även pälsbollen Mirre med mig.

Sv: Nyköping 16/8

Jag ska inte ställa min hund,men jag funderar på att åka dit på sön och kolla på riesen,det var inte många,bara 6 svarta!
Jag bor ju stan,så det är inte så långt att åka..

Vilken dag ställer du?

Jag ska dit med två Frallor. :bump:
Tror nog att jag ska ta en kik vid din ring om jag hinner. :D

*Snälla snälla vädergudarna, kan ni låta det vara uppehåll i helgen?*

*sover i bilen. :grin:*

*åker nu typ*:angel:

Vi är där både lördag & söndag! Jag traskar omkring med en borderterriervalp med massa whippetar omkring mig.. Säg gärna hej;)

Jag ska träffa en massa folk men kommer inte ställa något själv. Kommer att hålla mig runt whippet-, tjt-, pointer-, borderterrier- & petit brabancon-ringen.

På söndag är det dvärgpinscher för hela slanten...

Lycka till alla! Vädret kommer att vara med oss, i alla fall på lördagen, det har jag bestämt:angel:

Gilly

Det är nu jag kommer göra dej besviken och berätta att, om man ska tro smhi så kommer det spöregna hela söndagen i Norrköping. :crazy:

Neeeeej... *stort suck*

Det regnar iaf inte här nu mitt i natta.
Har bäddat ner mig med vovvarna och det är som vanligt, de tar hela madrassen och tycker jag ska ligga inne i buren o sova. :D

*Myser av stillheten innan kaoset*:angel:

*Borde sova nu egentligen hehe*

du får se det positivt, du har iaf korthåriga hundar, Jag kommer få gå med en hund som kommer se ut som en dränkt skurmopp om det regnar :crazy:

Vi åkte ut med en tvåa :(

Enligt domaren pga hon var för maskulin, :confused: allt annat var "bra"

Uppdatering direkt från Nyköping:

DET REGNAR.

:D:p

Finalerna börjar 3, så jag ska strax smita igen...

Gilly

Ja,jag skippade att åka in till stan,det har bara regnat precis hela tiden..och eftersom jag inte ska ställa,så kan jag ju sitta här hemma i stugvärmen..

Var en sväng in till Willys igårkväll och handlade,och reagerade på att det var så mycket hundar i bilarna(ja,det var inte varmt ute,såg så mycket öppna bakluckor)..tills jag kom på att dom har nog varit och ställt ut!

Har varit där och ställt Leia. Resultatet blev 2:a bästa tik med cert och reserv cacib :laugh: 54 anmälda så jag är verkligen så super duper nöjd!

*kl*

Whippetkompisen Daisy blev BIS1!!!:banana: Grattis Helené!

Gilly

Jag har ställt i Norrköping idag, och fick två släta ettor.

Men har tappat mina bedömnings sedlar någonstans.. :(:(:(:cry:
Jag är verkligen skitledsen.. :(

Jag va förbi frallornas ring en sväng, men jag visste inte vem som va du, så jag vågade inte gå fram o hälsa :o

Jag satt med grön tröjja och en röd bur bredvid min blåa campingstol. :D
Irrade mest omkring idag. :angel:

Du kunde ju ställt dig och skrikit Zizzy, så hade jag garanterat hajjat läget. :D

haha, jag tänkte göra det, tills jag kom på att folk nog skulle tro att jag va dum i huvudet om jag stog o ropade som en idiot :D Det fick räcka med att alla tittade konstigt på mej när jag gick med Hannibal och råkade säga "kom nu Ballen, tyst Ballen.. osv " :crazy:

:rofl: Ko nu Ballen, sitt Ballen :angel:
Jag kallar ju mina hundar Grisar, men du har faktiskt roligare namn. :rofl:
-Kom nu grisen lyssnar Poppen på jätte bra. :angel:

Vi träffas kanske på någon annan utställning ska du se. ;)
Ska du till Växjö?

hehe.

Jag vet inte om jag ska till växjö, jag har inte riktigt bestämt mej ännu. Det är ju en bit att åka, men det lutar åt att vi kommer åka dit.

Ärsh, Norrköping-Växjö är inte så långt. :D
I västa fall får ni la mellanlanda hemma hos mig. :angel::D

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
858
Senast: animalasia
·
Hundavel & Ras Det är mer än tio år kvar till jag förmodas gå i pension. Men när jag satt och funderade på att min nuvarande hund skulle må bra av en...
8 9 10
Svar
191
· Visningar
24 352
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Hej! Jag har en unghund på 15mån som sen en tid tillbaka börjat lyfta upp höger fram tass väldigt ofta, trodde först att det hade att...
Svar
0
· Visningar
467
Senast: Redfox
·
H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
13 513
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka