A

annbritt brorsson

Jag undrar om det finns någon mer i vårat avlånga land som har en vovve som e blandras mellan västgötaspets och labrador? (en liten tjuvparning...!) Våran lilla Misty hade ju syskon så någonstans finns dom ju! Vore så kul att få veta hur deras personligheter är!! Misty e ju helskön!:)

Sv: Nyfiken!

Jag begriper inte hur ni lägger in bilder här...men skam den som ger sig..:devil: Får förklara så här så länge: Hon e svart som en labrador, med vita tassar och bröst men ser ut som hon har halva ben och nästan en grisknorr till svans! Ibland när det kommer killar med tex en pittbull så tror dom min e de också, vilken miss!, det är ju nästan en liten "kärringhund"!! Men hennes personlighet e helt underbar! :p

Sv: Nyfiken!

Jag begriper inte hur ni lägger in bilder här...men skam den som ger sig..:devil: Får förklara så här så länge: Hon e svart som en labrador, med vita tassar och bröst men ser ut som hon har halva ben och nästan en grisknorr till svans! Ibland när det kommer killar med tex en pittbull så tror dom min e de också, vilken miss!, det är ju nästan en liten "kärringhund"!! Men hennes personlighet e helt underbar! :p

Aha, fick till en liten bild här på sidan!:D

Liknande trådar

H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
13 460
Senast: Bulldoozer
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 781
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
11 075
Senast: valpköpare
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 198
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka