Nyfiken fråga!

Donnatello

Trådstartare
Ä lite nyfiken på hur gammla ni var när ni skaffade ert första barn och hur länge hade ni varit tillsammans (om ni var tillsammans med någon)?
Det lär ju skilja en del så lite kul att veta :laugh:

Sv: Nyfiken fråga!

Pappan till min son är 1 månad äldre än mig.
Vi slutade med preventivmedel när jag var 20½ år, blev gravid när jag var 21 år. Sonen föddes 2 veckor före pappan fyllde 22 år och alltså 1½ månad före jag fyllde 22 år.
Vi hade varit tillsammans i 3½ år när jag slutade med preventivmedel. Vi gifte oss för 7 månader sen då var våran son 10½ månader gammal.

3 februari i år firade vi vår 6 års dag.

Jag 25 (10 dagar från 26) år och pappan 28 år. Vi hade då varit tillsammans i 6 år.

24 & 26 när barnet föds, senare samma år fyller vi 25 repektive 27 :)

Vi hade varit tillsammans i ganska precis 2 år och varit sambo i 1 år när jag blev gravid ..

Grodan ( som snart är klarbakad ) är inte planerad direkt, men väldigt önskad och vi ser fram emot att bli föräldrar.

Jag är 22 och min sambo 28, hinner inte fylla innan bebisen tittar ut. Vi kommer precis ha firat 3 år tillsammans när bebisen kommer.:)

Inte planerat utan en glad överraskning (så mycket överraskning det kan vara när man mer eller mindre är ofrivilligt utan preventivmedel en längre period ;)).

jag var 23 och sambon 27 vid första barnet (född 2006). hade varit tillsammans i 8 år. nu har vi nyss fått vårt andra barn!
båda barnen var planerade.

Jag och sambon har varit ihop sen sommaren -04 (midsommar) Förlovade 26 december -04 Är idag 27 sambon är också 27 men en månad äldre. Har en son på 6½ månad. Vi blir 28 till sommaren,

Jag var 33 år när jag blev gravid, pappan 26 år.
Vi hade varit tillsammans i drygt 4 år men levde inte tillsammans då.

var 24 år när jag blev gravid (25 när hon föddes)
pappan var 28 när hon blev till och 29 när hon föddes.

Vi började tillverka när vi varit tillsammans 2 år :)

Nu är vi 28, 32 samt 3 år gamla ;)

Senast ändrad:

Vi väntar vårt första barn till sommaren, jag är inne på mitt 27:nde år och pappan till barnet på sitt 28: onde. Vi har varit tillsammans i 9 år iår och barnet kom till på första försöket. :)

Jag är 82:a, sambon är 75:a och vi hade varit tillsammans i 9 år då jag blev gravid. Juni är född 21 nov -08:love:

Vi har vart tillsammans strax över 4 år och dottern är idag 11 månader. Hon är född i april-08 och sambon fyllde 31 i augusti och jag 27 i december.

Jag fyller 25 om en vecka (två veckor efter Emilia föddes), henne pappa har precis fyllt 26. Vi har varit tillsammans i 3,5 år, men har haft distansförhållande hela tiden (utom första 10mån) i slutet av maj flyttar vi ihop på "riktigt".

Emilia var inte planerad, jag åt p-piller, men det var aldrig några funderingar på att hon inte skulle vara välkommen.

KL
Jag vart 28 det år dottern föddes och sambon blev 27. Vi hade varit ihop i 4 år och sambos lika länge. Nästa veck fyller dottern 5 år:D:cry::D (kluven känsla)

Jag är 23, sambon 29.
Vi träffades för 1 år och 9 mån sedan (herregud, i juni är det två år:eek:, vart har all tid tagit vägen?)

Vi har en son på snart 1 år (om två v typ) så blev gravid när vi precis träffats i princip. Oplanerat men välkommet.

Jag var 31 år och sambon 24 år då vårat första barn föddes. Vi hade varit tillsammans ungefär 1 månad då jag blev gravid. :D Hade precis flyttat till hus då jag plussade.

Jag var 22. skulle fylla 23 ca 1 månad senare(sonen född 21/10)och sambon var 21 år. vi har varit ihop sen början av maj 2007 och vart gravid i slutet av januari 2008. Andra gången vi prövade gick det som det skulle hela vägen.:) den första vart missfall tyvär. :(

Jag är 26 och sambon snart 44, vi blev tilsammans i maj förra året och får barn i juni i år.

Väntar första barnen om ett par veckor. Jag fyller 30 i år och sambon blir 32. Har varit tillsammans 6 år. Har funderar på barn ett tag men det har inte passat pga studier och liknande, när vi väl bestämde oss tog det sig på första försöket ....

vi fyller bägge 24 i år. I juli har vi varit tillsammans i 2 år. och bebisen beräknas komma den 30/6. :D

Liknande trådar

Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 665
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 370
Senast: Derivata
·
Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
771
Senast: Tilly_85
·
Övr. Barn Vi tillbringar emellanåt en del tid tillsammans med barnens två kusiner och deras föräldrar. När vi gör det blir det uppenbart att vi...
2
Svar
23
· Visningar
3 169

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka