Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi får troligen hem 2 av tonåringarna också, om de inte väljer att hänga med kompisar istället. Behöver komma på vad vi ska äta och fixa något vegetariskt om äldsta kommer Förslag någon? Har total idétorka
Det var bra förslag, måste googla på hur man gör ratatouille baraRatatouille
Vi gör en där man först gör en tomatsås med paprika i. Den häller man i botten på en ugnsform t.ex. en rund pajform. Sen varvar man aubergine, tomat och zucchini i cirklar. Toppar med en olja med örter. In i ugnen! Gott och ser fint ut också! Lätt att komplettera med det protein var och en vill ha.
Landgång, går att toppa med det var och en vill ha.
Det var bra förslag, måste googla på hur man gör ratatouille bara
Dessa vegobiffar ska vi göra till nyår.Vi får troligen hem 2 av tonåringarna också, om de inte väljer att hänga med kompisar istället. Behöver komma på vad vi ska äta och fixa något vegetariskt om äldsta kommer Förslag någon? Har total idétorka
Jag tycker att ni ska hänga med i vår tid och ha King Charles III masker!Vi ska vara i grannarnas "penthouse-våning" med panorama över staden i massa olika vinklar.
Blir väl antagligen en del löjrom till förrätt. Biff Wellington till huvudrätt (veg till vegetarianerna) samt tiramisu till efterrätt. Alla kommer att ha Queen Elizabeth II mask på sig pga att det enormt gott om sk. "smyg-rojalister" i sällskapet
Jag tycker att ni ska hänga med i vår tid och ha King Charles III masker!
Det ante mig! God save the Queen!
Hell no! Vi lever i det förflutna och trivs mkt bra med det!
Vi skulle ha gäster och hade hoppats på att laga lunch av något slag ute över öppen eld med stekhäll om vädret var ok. Sen någon trerätters skumpa.Tyckte att det behövdes en sådan.
Vad ska ni äta?
Pyntar ni på något speciellt sätt hemma?
Vad ska ni göra?
Vad ska ni ha på er?
Hur dukar ni bordet?
Tell me everything!
Jag behöver inspiration.
Vi ska vara hemma, pappa kommer hit och sedan får vi se om någon mer kommer också. Är bara yngsta hemma av barnen, de andra är hos sin pappa. Tror vi gör liknande som förra året, äter något extra gott och spelar spel. Vi har hur mycket sällskapsspel som helst, så blir något barnvänligt först och sedan mer vuxenspel (det lät fel haha) när dottern sover.