Nyårsaktivitet

Trissa

Trådstartare
Jag skulle vilja hitta på något trevligt att göra på dagen/tidig kväll på nyårsafton, men har total idétorka! Vi är två vuxna och två tonåringar som kommer att befinna oss i södra delen av Västmanland. Det enda jag kommer på är Lost City, men vet inte om det är något för vår åldersgrupp? ;) Snälla Buke, hjälp!

Min första tanke var Kokpunkten i Västerås, om ni gillar att bada förstås. Osäker på öppettiderna dock... Combat Archery och Prison Island finns ju också. Yoump finns också. Annars tycker jag att Vallby Friluftsmuseum är väldigt mysigt, men det kanske inte riktigt passar för åldersgruppen. Det beror mycket på intressen! :)

Prison Island känns klockrent, och enligt hemsidan har de öppet också. Ska ringa i morgon! :bow:
Friluftsmuseet kommer definitivt vi vuxna att besöka någon gång, så stort tack för det tipset med!

Liknande trådar

Samhälle Kan ni hjälpa mig att hitta en lagom informationstext att sätta i händerna på någon. Läskapacitet för abstrakt och akademisk text finns...
Svar
0
· Visningar
238
Senast: MiaMia
·
Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
10 863
Senast: Oh_really
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
888
Senast: igbest
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 378
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar