nya tränset frånt hö*ks?

Sv: nya tränset frånt hö*ks?

kl
jag tror det kostade 379 kr.

tur att man ska dit nästa helg.

Asså, gud va fint!
har 2 st träns från ch som jag bara älskar... nu kanske det får bli 3 st:)

Mmmmm....mumma.
Jag gillar även de pannbanden som ser ut som ett V (ver ej vad de heter) med strass, svart träns på min kolsvarta donna. Mmmmm

Fin färg och fina spännen, men nosgrimman måste som vanligt modifieras...

Finns det tyglar till? Måste ju ha lika spännen på dem, annars får det vara.:angel:

Hur är CH-tränsen i storlekarna, förresten?
Min häst ligger mellan cob och full, så det är lite beroende på märket vilket som passar.
Hon har cob på Knightstränsen och de flesta grimmor, och full på Hubertus, Horsehead, Kingston och två äldre, omärkta träns, om det är något ledning.:)

jag tycker de är lite små i storleken så jag skulle gissa på full, nosgrimmorna kan ibland vara enorma dock.

För att det är snyggast, förmodligen inget annat.

(Det är åtminstone anledningen till att jag har det på de flesta träns...:angel:)

ÄNTLIGEN :)
har letat efter ett träns i denna färg (färgkombination) hur länge som hellst nu .
Min kära dam passar utmärkt i den och jag ska tvinga mamma åka å köpa ett nytt eftersom det andra är typ 5 år gammalt :P

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
690
Senast: Åsa A
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 062
Senast: Bison
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 909
Senast: lizzie
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 829
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar