nya tränset frånt hö*ks?

Sv: nya tränset frånt hö*ks?

KL

såå underbart!:love:skulle vilja ha de bruna!

varför svara när det inte är aktuellt längre? tråden är ju 3 månader gammal

Ser fint ut. Inget jätteutmärkande men kan säkert vara jättefint på hemmaplan..nu blev jag också lite sugen på att shoppa det :D

tillägg: har någon känt på det? H**ks träns har ju en förmåga att vara hårda..

Tycker väl att det ser OK ut ingen direkt så iallfall jag blir helt paff och köpsugen ;) Men man kan ju använda det på hemmaplan ;)

JAg är ingen som ropar högt över H**KS lädervaror då jag inte varit nöjd med något i läder jag köpte där :(

men börja inte en diskusion om det igen, den här tråden skapade jag när tränset kom ut vilket var för 3 månader sen.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
690
Senast: Åsa A
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 062
Senast: Bison
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 909
Senast: lizzie
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 829
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar