nya tränset frånt hö*ks?

Sv: nya tränset frånt hö*ks?

kl

bara jag som inte tycker wow om detta träns? såg väl inge märkvärdigt ut!? ta bort raden med stenar i pannbandet så är det som vilket slätstruket träns som helst.

tycker inte det var nått speciellt. det är ett helt vanligt basic träns liksom =)

näe jag hade inte köpt de till min häst, men smaken är som baken!

tycker pannbandet ser ut som det som Ö&b har på sitt strassträns...

tyckte det va fint :D

men nu är det ju ett träns med pullarnosgrimma eller med platt engelsk som jag letar efter :p.. men de va fint :)

I LOVE!!!:love:
Ett sånt ska jag bara ha!! fast ett svart... jag har letat så länge efter ett riktigt snyggt träns o nu är det här!!!!:banana:

Tycker du ska köpa det så länge du inte använder den nedre nosgrimman....

varför inte andvända den nedre nosgrimman?

varför inte andvända den nedre nosgrimman?

Varför ska man använda den?

Eller snarare: Jag vet varför man använder den, men varför förutsätter tränstillverkarna att man har sådana problem med sin häst att man vill ha den där?

Vill jag ha en "korrigeringsnosgrimma", en hjälptygel eller något annat mer avancerat hjälpmedel så köper jag jättegärna det separat. Det behöver inte följa med varje nytt träns jag köper.

Snart kommer man väl att få med en graman när man köper träns...;)

tycker inte det va något speciellt med det tränset, men sen gillar jag varken smala nosgrimmor (om man nu ska ha någon) eller en massa glitter :p

fast det är ju mycket enklare att få den extraremmen med än att leta efter en ny nosgrimma som ska matcha särskillt om det är brunt. Att däremot plocka bort den är ju inte som värst ansträngande. Jag rider på aachen på min ena för att det är snyggt ack så hemsk jag är! :smirk:

Jag har köpt ett träns från Hööks, och jag gör inte om det.
Fast å andra sidan kan det vara bra att ha som slit-och slängträns:idea:

För min del får remmen gärna följa med men med ett löst fäste.
Det lilla fastsydda fästet i nosgrimman är inte snyggt! Bara irriterande när man inte har användning för det.

precis. hatar det där lilla läderfästet på min nosgrimma (använder inte snokremmen), det är så fult :crazy:... men jag vet inte om jag ska ta bort det heller (om jag kommer att använda snokrem nån gång), eller om jag ska försöka få tag på en engelsk nosgrimma man kan köpa löst (vilket jag aldrig hittar :()..

Ta bort det du, det finns lösa fästen att köpa om du skulle behöva använda snokrem. Förresten är det inte svårt att göra själv om man har en läderbit.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
690
Senast: Åsa A
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 062
Senast: Bison
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 909
Senast: lizzie
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 829
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar