Jag var inne och kollade, tyvärr verkar de bara ha två läppstift nu för tiden.
Ja, såg det jag också... konstigt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag var inne och kollade, tyvärr verkar de bara ha två läppstift nu för tiden.
Ja, ett tikei-läppstift har jag nu . Fast tror tyvärr inte de har nåt som är väldigt rosa..? Ska kolla igen
Jag vet inte hur det är med krav/djurtest osv men det ultimata väldigt rosa läppstiftet är helt klart MACs Candy yum yum. Det är typ neon-magenta, ursnyggt.
Men gud vilken fin!Har precis shoppat en mycket efterlängtad tröja
Hittade det här klädmärket för någon månad sedan och har sneglat på tröjan sen dess. Hittade den på rea på addnature nyligen men tänkte kolla om den blev ännu billigare idag, och det blev den! Istället för 900kr kostade den 591kr.
Den är i återvunnen polyester och ekologisk bomull och för varje plagg tillverkaren säljer så planterar de 10 träd. Känns som ganska bra shopping ändå
Tack! Jag hoppas hoppas hoppas att den är i rätt storlek...Men gud vilken fin!
Åh, de där ser SÅ mysiga utJag råkade också shoppa på Addnature (som jag vet @Red_Chili är bekant med ). Mina The North Face termokängor är mer eller mindre döda så jag beställde deras uppdaterade variant och hoppas de funkar. De hade också bra pris på deras termotofflor och ett till par är ju bra att ha... #fryslort
Åh, de där ser SÅ mysiga ut
Skulle du kunna länka till den här skon? Jag ser att du lagt in bilden från footway men den sidan är så irriterande svår att navigera på tycker jag. Jag gillade den här skon mycket och skulle vilja kika på den om du ka ge en länk?Nu får jag ge mig Sandalerna jag spanat på sen i somras var på lite mer ordentlig rea nu. Så, nu är de på väg hem till mig...
Lyckas inte riktigt få det att fungera från mobilen, men sök efter Art Antibes så hittar du dem!Skulle du kunna länka till den här skon? Jag ser att du lagt in bilden från footway men den sidan är så irriterande svår att navigera på tycker jag. Jag gillade den här skon mycket och skulle vilja kika på den om du ka ge en länk?