Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bild?Det var rabatt på EMP... så jag råkade väl shoppa lite mer goth-kläder #ivegotissues
Bild?
Kan uppdatera med att skorna inte var så jäkla bra ändå... Använde dem idag och heeeelvete vad ont jag fick i hela fotsulan. Det gjorde så ont att jag knappt kunde gå mot slutet av min runda på jobbet. Så fort jag kom in igen bytte jag till mina vanliga skor och efter bara någon minut började det kännas bättre igen. Nä. De där kommer jag inte sätta på mig frivilligt fler gånger.Jag fick nya skor idag Beställde i förra veckan genom jobbet och idag kom de. Jag var mycket skeptisk först, men det verkar faktiskt som att jag hittat något annat än mina älskade Icebugs och Merrell som faktiskt fungerar. De är lite väl stora bara, men inte tillräckligt för att jag ska bry mig om att byta till en mindre storlek. Drar åt snörena lite hårdare istället
Jag föredrar läppglans eller flytande läppstift alla dagar i veckan Jag tycker att det är bekvämare att använda och ser snyggare ut.Eller detta: ?
Jag föredrar läppglans eller flytande läppstift alla dagar i veckan Jag tycker att det är bekvämare att använda och ser snyggare ut.
Sen har jag tyvärr inte någon erfarenhet av Idun så jag kan inte svara på hur mycket just det syns men jag tycker att färgen ser fin ut. (Hjälpsamt värre )
Nej, eller det beror väl i och för sig på hur mycket du drar på Sen kanske man inte ska äta mat direkt efter att man bättrat på (=kladd!) men annars tycker jag att det är lugnt.Tack för svaret . Hmm, min kompis svarade precis samma... men, det blir inte kladdigt att hantera läppglans?
Nej, eller det beror väl i och för sig på hur mycket du drar på Sen kanske man inte ska äta mat direkt efter att man bättrat på (=kladd!) men annars tycker jag att det är lugnt.
@strawberrysylt Jag har tikei läppstift, som både ger färg och vårdar. Jag föredrar läppstift som är lite torrare än läppglans, tycker det känns kletigt.
Jag var inne och kollade, tyvärr verkar de bara ha två läppstift nu för tiden.Okej!
Ja, ett tikei-läppstift har jag nu . Fast tror tyvärr inte de har nåt som är väldigt rosa..? Ska kolla igen