Sjukt cool. Tänker "minimalistisk måndag".Var tvungen att köpa denna "minimalistiska" topp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sjukt cool. Tänker "minimalistisk måndag".Var tvungen att köpa denna "minimalistiska" topp
Sjukt cool. Tänker "minimalistisk måndag".
Kom ihåg att gå på tvären genom dörröppningarna!Var tvungen att köpa denna "minimalistiska" topp
Du kan visst sånt där@Red_Chili: Jag sa ju att den skulle passa dig
Jag har den vita. Men jag lyssnar inte på musik när jag tränar så för min del gick jag på utseendet.En ska tillbaka, men vilken?
Kostar lika. Den ena har plats för musik offline, den andra inte. Det är typ skillnaden, förutom utseendet då. De är lika stora/tunga.Visa bifogad fil 41647
Jag är känslig för ljudkvalitet. Stör mig enormt om inte ljud håller hög klass. Vad jag har hört så blir det sämre ljud när man kör Spotify genom klockan än genom telefonen. Så jag hade med andra ord bara gått efter vilken som är snyggast och det tycker jag lätt att den vita är.En ska tillbaka, men vilken?
Kostar lika. Den ena har plats för musik offline, den andra inte. Det är typ skillnaden, förutom utseendet då. De är lika stora/tunga.Visa bifogad fil 41647
Köpt en klänning med fin rygg!
Visa bifogad fil 42696
Åh, så fin. Jag gillar roliga ryggar. Men ser gärna framsidan också .
Åh, så fin. Jag gillar roliga ryggar. Men ser gärna framsidan också .
Köpte denna som jag tänkte ha på nyår. Den är mkt snyggare IRL! På mig som är kurvigare än modellen blir den relativt smexy. Har köpt en snygg vinröd spets-bh att ha under. Kommer kombinera med höga klackar i lack, en snygg hatt med flor och riktigt maxade smycken!
Snyggt också att fodret är rosa! Vilket kommer bli coolt till mitt rosa hår hoppas jag!
Visa bifogad fil 42759
Kommer bli ursnyggt! Bild sen