Alltså OMG! kan inte sluta titta!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
NEJ! Du är on fire! Det enda är väl att männen runt ditt bord kommer att behöva haklappar för att torka av sig dregglet på!Funderar dock på om jag ser FÖR prostituerad ut för nyårsmiddag?
Nej då, du är ju sjukt fin ikvällFunderar dock på om jag ser FÖR prostituerad ut för nyårsmiddag?
Och kvinnorna!NEJ! Du är on fire! Det enda är väl att männen runt ditt bord kommer att behöva haklappar för att torka av sig dregglet på!
Är fett bitter över att Jane Austen eran har fulaste klänningarna. Ser ut som om dom klätt sig i sopsäckar + en bh.
Är fett bitter över att Jane Austen eran har fulaste klänningarna. Ser ut som om dom klätt sig i sopsäckar + en bh.
Det var dom ljusa oformliga bomullshistorierna jag tänker på.Finns snygga klänningar också dock! Men hatar också de där ljusa oformliga bomulls-historierna.
(Har massa snygga exempel pga besatt av regency men ska inte OT- bomba tråden )
Ingen shopping iof, än... Jag har hittat en väska jag vill ha, med 25% rabatt på åhlens kostar den ändå över 1700kr. Jag tycker det är mycket pengar för en väska, hur ska jag motivera det för mig själv?
(Jag ser inte en väska som en investering)
Hur gör ni?