Den i mitten får min röst!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den i mitten får min röst!
Den i mitten! Fast den gula kanske du lättare kan kombinera med dina galna kläder på ett sätt som gör det ännu lite tokigare?
Helt klart gul!
Åhh vart kommer klänningen ifrån? Hur snygg som helst på dig!
Ny väska, Ny kavaj, nya jeans
Ny klänning, ny väska
Ny träningstop
Gul, utan tvekan!
Ehm. Jag spontanshoppade en klänning idag. Väldigt tunn, jättebekväm. Jag är dock ingen "klänningsmänniska" och funderar nu på om det verkligen var så klokt eller om jag ska lämna tillbaka den...
Stämmer bra att den är från H&M Jag trooor att jag behåller den. Det är jätteovanligt att jag känner mig bekväm i en klänning, framförallt lång klänning, men den här kändes det ändå ganska bra med.Om den är från H&M så har jag en likadan, and I love it! Köp!
Stämmer bra att den är från H&M Jag trooor att jag behåller den. Det är jätteovanligt att jag känner mig bekväm i en klänning, framförallt lång klänning, men den här kändes det ändå ganska bra med.
Supersnyggt!Ehm. Jag spontanshoppade en klänning idag. Väldigt tunn, jättebekväm. Jag är dock ingen "klänningsmänniska" och funderar nu på om det verkligen var så klokt eller om jag ska lämna tillbaka den...
TackSupersnyggt!
Fick hem den här igår, gillade den massor. Eftersom att jag inte har modellsmala armar så sitter den mer figurnära och i verkligheten är den lite transparent (vilket i mina ögon är ett stort plus!). Hatar att den är kort dock, men det visste jag på förhand och det blir helt okej med ett linne under. Funderar på att köpa en till som variation till alla mina svarta halvpolotröjor
Ja, visst är det bittert. Tycker i regel bara om figurnära kläder också, vilket inte heller är helt lätt alla gånger. Hittar jag ändå en tröja med en smickrande tight passform så känner jag mig nästan alltid lurad, eftersom att den med största sannolikhet är för kortFin!
Är också bitter över att alla tröjor är typ magtröjor numera.
Ja, visst är det bittert. Tycker i regel bara om figurnära kläder också, vilket inte heller är helt lätt alla gånger. Hittar jag ändå en tröja med en smickrande tight passform så känner jag mig nästan alltid lurad, eftersom att den med största sannolikhet är för kort
Eller så är armarna jättetighta när resten av tröjan sitter bra.Ja, visst är det bittert. Tycker i regel bara om figurnära kläder också, vilket inte heller är helt lätt alla gånger. Hittar jag ändå en tröja med en smickrande tight passform så känner jag mig nästan alltid lurad, eftersom att den med största sannolikhet är för kort
Brukar känna mig som ett ufo när jag köper kläder. Det sitter åt i armarna och halsen och så hänger kläderna rakt när från armhålan till typ midjan. Funktionellt och smickrande....Eller så är armarna jättetighta när resten av tröjan sitter bra.
Fick hem den här igår, gillade den massor. Eftersom att jag inte har modellsmala armar så sitter den mer figurnära och i verkligheten är den lite transparent (vilket i mina ögon är ett stort plus!). Hatar att den är kort dock, men det visste jag på förhand och det blir helt okej med ett linne under. Funderar på att köpa en till som variation till alla mina svarta halvpolotröjor
ÅH. Jag är inte ensam! Tight runt armarna och framförallt över axlarna, så om man sträcker fram/upp armen så åker hela tröjan upp... En storlek större blir såklart som ett tält på kroppen och inte speciellt smickrande eller ens bekvämt.Eller så är armarna jättetighta när resten av tröjan sitter bra.