@DressageNerd Jag tycker den gröna klänningen var fin och färgen passar väldigt bra ihop med nude.
Jag säger behåll.
Jag säger behåll.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@DressageNerd Jag tycker den gröna klänningen var fin och färgen passar väldigt bra ihop med nude.
Jag säger behåll.
Den var kanske inte så tokig... Superskön och kvalitén känns riktigt bra. Hängde nog bara upp mig på art den inte var riktigt som jag trodde den skulle vara. Behåller!
Tevas tunnaste är nog dessa. Fast där är ju en rem som är bredare.Ok. Hjälp mig nu buke! Jag vill ha nya sandaler, men hittar inte några bra...
Jag vill ha lite tjockare, bekväm sula och tunna(!) band uppe på foten, gärna som går på annat sätt än de sandaler jag har nu med tanke på solbränna osv
De jag har nu och tycker om är sådana här:
Det jag skulle vilja ha är något i den här modellen, men med lika smala band som på mina nuvarande (eller smalare, om det går):
Jag vill INTE ha något band/snöre/whatever som går ner mellan tårna eller någon "ring" runt stortån. Inte heller sju miljarder spännen upp på benen. Ett eller två spännen får det vara, de får gärna vara ställbara och de måste som sagt var ha lite tjockare sula så att de är bekväma att gå långt med på hårt underlag.
Skorna på översta bilden. Varifrån? VILLHÖVER!!
Körde på hela outfiten med både skjorta och shorts!
Byxorna hittar jag inga bilder av, men det var helt vanliga byxor i tyg.
Skorna på översta bilden. Varifrån? VILLHÖVER!!