Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker alla sitter fint, men jag är ett stort fan av oversize så... Jättetrevliga tryck!Visa bifogad fil 30510
Den första är en storlek mindre än de andra. Nästan så att den ser bättre ut ... Men jag vet inte om jag orkar skicka tillbaka alla tre, känns inte så miljövänligt heller då de är specialbeställda och jag tror inte att de kan sälja dem igen ... Eller jag vet inte vad de gör med returnerade varor.
Tack så mycket!! Jag blev väldigt osäker och deppig över min vikt efter ha provat de här så det hjälpte att få läsa dettaJag tycker alla sitter fint, men jag är ett stort fan av oversize så... Jättetrevliga tryck!
Tack! Nu känns det genast bättre!@Asko även jag tycker alla sitter fint! Det är snyggt när t-shirts sitter lite löst.
Varifrån?Visa bifogad fil 30529
Med nya träningstights kanske motivationen infinner sig Endast provade hittills, väldigt mjuka och bekväma och så skönt med hög midja
Varifrån?
Visst är denÅrets sommarstuga är så himla fin @Jocelyn
Samt en klänning som jag har tänkt att jag ska ha på brorsans bröllop. Visa bifogad fil 30628