Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag som söker efter magtröjor och de är precis på gränsen till för långa för mig Jag är avundsjuk
Jag har såna tröjor, nu vill jag ha tröjor som faktiskt slutar före höfterna köper man magtröjor så ska man väl få såna tröjor ocksåJag har typ ingen överkropp, men jag vill att tröjorna ska kunna täcka röven i alla fall.
Harry Potter - Slytherin utgåvan - där Draco är hjälten och Potter en sjukt jobbig typ?Visa bifogad fil 32349
Köpte hem dessa och är helt kär. Måste nu alltså vänta på att resterande böcker släpps..
Hahah i wish! Men nej, innehåller dock lite extra info om Slytherin dock! (Eller de andra husen om man köper dem)Harry Potter - Slytherin utgåvan - där Draco är hjälten och Potter en sjukt jobbig typ?
Dåligt ändå att det inte var mer fokus på Draco och hur Harry förstör hans livHahah i wish! Men nej, innehåller dock lite extra info om Slytherin dock! (Eller de andra husen om man köper dem)
Sjukt fina ju! Jag skulle gärna köpa alla från Ravenclaw edition .Hahah i wish! Men nej, innehåller dock lite extra info om Slytherin dock! (Eller de andra husen om man köper dem)
Eller hur!Sjukt fina ju! Jag skulle gärna köpa alla från Ravenclaw edition .
Hur då lite extra info? Nu blir jag ju nyfiken!!Hahah i wish! Men nej, innehåller dock lite extra info om Slytherin dock! (Eller de andra husen om man köper dem)
"No matter which you choose, both hardback and paperback editions come with fun features on the inside, such as an illustration of your chosen house’s common room by artist Levi Pinfold, a written introduction to that house and a mini-feature on house-elves. After all, this was the book that brought Dobby into our lives, and no matter what house you’re in, we all love Dobby."Hur då lite extra info? Nu blir jag ju nyfiken!!
Vore snyggt att turas om mellan husen när man köper böckerna Typ första boken gryffindor, andra boken slytherin, tredje boken ravenclaw, fjärde boken hufflepuff, femte boken gryffindor osv.Eller hur!
Ja, alla är sjukt fina - men som Slytherin kände jag att jag fick nöja mig med det. Så köp Ravenclaw!
Funderar dock på att köpa av de andra med så jag kan ställa upp dem i bokhyllan med alla houses.. Synd att det bara är 7 böcker dock så en kommer ju bara få vara med en gång.. I-Landsproblem
Är det en sak i varje bok eller flera olika saker?"No matter which you choose, both hardback and paperback editions come with fun features on the inside, such as an illustration of your chosen house’s common room by artist Levi Pinfold, a written introduction to that house and a mini-feature on house-elves. After all, this was the book that brought Dobby into our lives, and no matter what house you’re in, we all love Dobby."
Mmm det är min tanke med faktiskt. Men ja, har samma problem med att det bara är 7 böcker.Vore snyggt att turas om mellan husen när man köper böckerna Typ första boken gryffindor, andra boken slytherin, tredje boken ravenclaw, fjärde boken hufflepuff, femte boken gryffindor osv.
Det blir dock bara en hufflepuff bok Om man inte delar sjunde boken... önsketänkande!
Vet inte faktiskt! Ska börja läsa i veckan.Är det en sak i varje bok eller flera olika saker?