Tack. Ja just det.. kan bero på vad det är för läder också...Det beror lite på vad det är för läder osv men ett ofärgat läderbalsam funkar oftast bra för att hålla lädret i bra skick!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack. Ja just det.. kan bero på vad det är för läder också...Det beror lite på vad det är för läder osv men ett ofärgat läderbalsam funkar oftast bra för att hålla lädret i bra skick!
Men så fint skrivet .Ååh vilken fin jacka! Den måste jag nog gå in och köpa imorgon tror jag visst, om den så bara är hälften så fin på mig som den var på dig!
Fick hem sakerna från make up store idag, trodde att det var fel foundation först men det visade sig att de har bytt till pump på flaskan! Innan var det typ en liten pinne i korken som såg ut som en läppglansapplikator. Saknade en pump i början men nu hoppas jag bara att det fortfarande går att få ut så mycket som möjligt när det börjar ta slut .
Kan ha råkat beställa en Michael kors väska också Den var nedsatt 45% så jag tänkte fuck it, nu eller aldrig. Sambon tappade hakan när jag berättade att den ändå kostade närmare 2tkr
Någon som handlat från en sida som heter Shein? Har det funkat bra? Bra kvalité och passform? Googlade bikini och såg så många fina på deras sida!
Någon som handlat från en sida som heter Shein? Har det funkat bra? Bra kvalité och passform? Googlade bikini och såg så många fina på deras sida!
Med tanke på priserna så lär det inte vara bra kvalité.
Gör miljön och dig själv en tjänst och handla inte där.
Nej, känner väl lite så jag också tyvärr, känns för bra för att vara sant.
Det där får du gärna utveckla .