Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har länge letat efter en väska i läder. Blev förvånad när jag hittade den jag ville ha på Clas Ohlson. Hur ska man ta hand om en väska i läder? Är det som med läderskor?
De ser ut att sitta ungefär likadant på dig som på mig Däremot mina Silence Pro med avtagbara ben, de sitter lösare på låren. Hur tyckte du att gpx pro var i jämförelse?Här är Silence Pro. Sitter lite tight på mig om låren, men lite lösa i midjan. Keepers iaf! @Frokennordberg
De ser ut att sitta ungefär likadant på dig som på mig Däremot mina Silence Pro med avtagbara ben, de sitter lösare på låren. Hur tyckte du att gpx pro var i jämförelse?
Vad fin du var i den röda!Beställde ett helt lass från H&M förra veckan. Livsfarligt att jobba natt!
Mycket får nog åka tillbaka, men en sak jag behåller är denna röda trench. Snart är det vår!
Köpte även världens finaste palett härom veckan, från Becca
Tack så mycket!Vad fin du var i den röda!
Ååh vilken fin jacka! Den måste jag nog gå in och köpa imorgon tror jag visst, om den så bara är hälften så fin på mig som den var på dig!Beställde ett helt lass från H&M förra veckan. Livsfarligt att jobba natt!
Mycket får nog åka tillbaka, men en sak jag behåller är denna röda trench. Snart är det vår!
Köpte även världens finaste palett härom veckan, från Becca
Hur satt de framtill? Ser ut som pösiga fickor på knäna? Var de skönast, mjukast?Här är Silence Pro. Sitter lite tight på mig om låren, men lite lösa i midjan. Keepers iaf! @Frokennordberg
Köpte hem ett par av varje..GPx PRO är styvare och inte riktigt lika sköna, men gillar dem ändå. Hade eventuellt kunna ha en storlek större för bekvämlighetens skull, men tror de hade blivit för stora. Ska nog skaffa mig ett sånt par så småningom ändå.
Har du förresten sett att Silence Pro, svarta med lila dragkedjor, är på rea nu? 20%