Nya Shoppingtråden - del 8 - Utbruten från Shoppingtråden - del 8

Jag har shoppat cykelkläder! Hoppas de funkar och passar, tänk så proffsig jag kommer se ut! :D

Dessa...

Bifogade filer

• Screenshot_20190329-102724_Samsung Internet.webp
    Screenshot_20190329-102724_Samsung Internet.webp
    39,4 KB · Visningar: 81
Hörrni den här sidan LightInTheBox, är det samma sak där som med den där vad den nu hette som jag hittade tidigare? Miljödumma saker?

Jag har shoppat cykelkläder! Hoppas de funkar och passar, tänk så proffsig jag kommer se ut! :D

Dessa...
Fungerade allt bra med att beställa därifrån? Har du beställt förut? Jag har sett att de har lite saker som jag är intresserad av, men känner inte till butiken sedan tidigare och blir därför lite tveksam till om jag vågar beställa eller inte.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
750
Senast: cassiopeja
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 316
Senast: lundsbo
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
2 435
Senast: Görel
·
Övr. Barn Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
5 631
Senast: susanne
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar