Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Älskar båda örhängenaJag har varit på marknad och köpt både örhängen och mobilskal från en lokal designer
Haha, han har jag pluggat keramikkonst tillsammans med. Han gick master medan jag läste kandidaten. Superduktig kille.Idag gick jag på konstrunda på gallerier och köpte det jag kollat ut;
En robot i keramik av Emil Österholm
Tack, jag gillar dem jättemycket! Tanken var att de vita skulle vara till mig och de svarta till min mamma, men det blev visst så att jag behöll båda två självÄlskar båda örhängena
Tack, jag gillar dem jättemycket! Tanken var att de vita skulle vara till mig och de svarta till min mamma, men det blev visst så att jag behöll båda två själv
Jättefin!Har inte shoppat själv utan fått i present. Men tycker om den så mycket!
Ja, miljödum typ av konsumtion. Samma skräp som wish, alibaba och miljoner kina-baserade 'globala shoppingsajter'.Hörrni den här sidan LightInTheBox, är det samma sak där som med den där vad den nu hette som jag hittade tidigare? Miljödumma saker?
Hörrni den här sidan LightInTheBox, är det samma sak där som med den där vad den nu hette som jag hittade tidigare? Miljödumma saker?
Ja, miljödum typ av konsumtion. Samma skräp som wish, alibaba och miljoner kina-baserade 'globala shoppingsajter'.
Ja, det är också Kina-skräp.
2080?Hoppar in med ett av mina dyraste enskilda inköp ever, ett nytt grafikkort! Sååå taggad!
Visa bifogad fil 27555
Fungerade allt bra med att beställa därifrån? Har du beställt förut? Jag har sett att de har lite saker som jag är intresserad av, men känner inte till butiken sedan tidigare och blir därför lite tveksam till om jag vågar beställa eller inte.Jag har shoppat cykelkläder! Hoppas de funkar och passar, tänk så proffsig jag kommer se ut!
Dessa...