nya saker..

Nu ska vi se... Minst: 5 träns, 10 grimmor, 5 par benskydd(runt om), 5 par lindor, 10st schabrak, 3st sadelgjordar, 2 st sadlar(kompletta)/ per häst, så klart. + säkert 15 olika bett i många storlekar(varför kan inte 2 hästar samma storlek för?). Täcken är väl 5-10 st/ per häst, vad trodde du??? Prylgalen?!?!Någon som vill shoppa det jag har som inte passar? Varför? Självklart så jag kan köpa något annat till dom jag har....

måste säga att det är första veckan mä han... å har bara unnit in en snabbis på färjestadshoppen :smirk: å EN gång på hööks..å ja ska snart dit igen :love: då ska d shopppas! :rofl:

Liknande trådar

Utrustning Köpte häromdan nytt träns till min nya häst då han är lite större än vad förra pollen var. Kikade runt lite och nästan alla tränsen som...
2
Svar
31
· Visningar
2 089
Senast: Reshästen
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
9 322
Senast: Enya
·
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
20
· Visningar
2 182
Senast: CaisaCax
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 318
Senast: Ragdoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar