Nya råttor!

gul_zebra

Trådstartare
Fick igår hem två nya damer :bump: Dels Kinslayer, som är en av Delmas bebisar men inte kunde stanna kvar hon ägaren, och så hennes burkompis Elsa.

60583_1186581216.jpg

Kinslayer:
49490_1186580470-1.jpg

Elsa:
27181_1186580915-1.jpg

Sv: Nya råttor!

Har ju redan skrivit på r8forumet, men kan gott säga vilka sötnosar igen :D

Var inte ditt maxantal med råttor redan (över)fullt?

Söta råttisar iaf :D

Ohhh, fina fina tjejerna!

//Phillippa, svag för agouti...

Jepp! :D Men wtf, finns det hjärterum så finns det stjärterum :angel: Och snart flyttar jag ändå, så då kan inte mamma gnälla mer :D

Btw, vad är det för råttor du har gått och skaffat? Du som skulle hålla dig till marsvin, vad var det jag sa! :D

Till TS:

Läste just i en annan tråd om dina tidigare råttors namn <3 Gud vad fina! Är du lajvare? :P

Oh, såg tråden nu. Sånt suger :(

Philippa: Nix, inte lajvare :p Jag gillar "fula" namn bara :D

Asch, nog gör väl du ett undantag för mina små killar minsann :angel:
Eller nejfan, de ska ju bli köksråttor! :D

Små? då är jag absolut inte intresserad av dem. Jag vill ah råttor med stora mysmagar :love:

Men ska de leva i köket så kanske de får lite större gosmagar ;)

Yes, men då blir det miiiina gosmagar :D
Vem vet, de kanske lyckas kalasa på lite sniglar ibland också... :angel:

Höhö herregud, här har man minsann redan bestämt sig för hur blivande lägenheten ska möbleras... Synd att lägenheten inte finns än :rofl:

Du får skaffa egen lägenhet så du kan ha hur många du vill! ;)

Själv får jag bara ha 5, med GP-råttorna inräknat. Hittills har jag aldrig haft exakt 5 råttor på en gång :angel:

Jag får skaffa fler råttor om jag gör mig av med två marsvin, vilket jag inte vill. Så jag får gott vänta på egen lägenhet.

Jo, förresten, jag kommer och nappar Elsa ikväll ;):love:

Vilka fina! Jag vill också ha råttor :love:
Hade små gerbiler som mindre, fast sen 3 år tillbaka är burarna tomma :(
Dock kommer jag bo med fyra katter, så kombinationen är kanske inte den bästa, annars är jag sugen på att skaffa råttor igen. Var i en djuraffär igår och tittade på gerbiler, till och med killen smälte! Får kasta ut katterna och ha råttor istället :angel:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 382
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 694
Senast: Enya
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 131
Senast: QueenLilith
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 097
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix