Du verkar ha en väldigt bra ET.
Ja jag är väldigt nöjd har haft samma sedan 4-5 år tillbaka även på min förra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du verkar ha en väldigt bra ET.
PM:ar!Du kanske kan PM:a vart du köpte vetekudden på FB ? Har en vanlig men den e inte så jättelätt att få att stanna kvar!
Jaaa, jättehärligt!! Även om hon har kännts toppen så är det ju nervöst ändå. Vi firar med ett besök av massören ikväll, det är hon värd!@Emiro Helt underbart med ett sånt besked!
@Catrool Hur går det med din häst?
Man kastas ju verkligen mellan hopp och förtvivlan i hästeriet de är ju helt klart, speciellt med sjuka hästar!
Idag kickade han inte en enda gång utan var bara positiv hela tiden
Det har du så rätt i! Man får helt enkelt försöka uppskatta dom bra sakerna som händer.
Jag har varit iväg och tränat inomhusterräng idag. Något som jag inte alls var säker på att vi någonsin skulle kunna göra igen men det gjorde vi.
Jag är så glad. Idag har vi varit till Ultuna på vetcheck, det är 8 månader sen senast. C var helt ok, bara att tuta och köra! Veterinären sa att vi gott kan vänta ett år nu till nästa.
Woho!
Härligt!!Man kastas ju verkligen mellan hopp och förtvivlan i hästeriet de är ju helt klart, speciellt med sjuka hästar!
Idag kickade han inte en enda gång utan var bara positiv hela tiden
Tack!Åh så roligt vad glad jag blir för er skull!
Stackars er.. Då får vi hålla alla tummar vi kan den 11:e mars.Tyvärr blev min Malte sämre och sämre i takt med att medicinen gick ur kroppen
Idag fick jag besked från försäkringsbolaget att de täcker operation och Maltes kommer opereras den 11:e mars. Hoppas verkligen de kommer hjälpa honom!
Ni som opererat, hur har rehabiliteringen sett ut efteråt?
Stackars er.. Då får vi hålla alla tummar vi kan den 11:e mars.
Tyvärr blev min Malte sämre och sämre i takt med att medicinen gick ur kroppen
Idag fick jag besked från försäkringsbolaget att de täcker operation och Maltes kommer opereras den 11:e mars. Hoppas verkligen de kommer hjälpa honom!
Ni som opererat, hur har rehabiliteringen sett ut efteråt?
Vad tråkigt att det gått åt det hållet
Hoppas nu att op går bra och han blir en "ny" häst efteråt!
@Catrool Instämmer med övriga. Vi håller tummar och hovar här hos oss att det blir en lyckad operation och ett snabbt tillfrisknande.