Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är så himla glad! Pållan verkar må bättre än någonsin, hon är jätteglad och så mysig och go. Igår var vi på dressyrträning och det gick kanon! Jag tror att det är en kombination av vår nya tränare och att hon de senaste månaderna har fått träffa massören 1 gång i månaden. Vad det än är så gör det mig så himla lycklig av att se henne så glad!
Så här har det gått för oss de få gånger vi ridit efter operationen! Lite knaggligt i början men nu senaste har de gått bra!
Rider ännu bara 15 min 2 ggr i veckan men de senaste gångerna har han inte visat några tecken alls på smärta utan vart riktigt på topp!! Hoppas de håller i sig och att vi kommer vidare nu!
Så härligt att läsa, håller tummarna att det fortsätter gå åt rätt håll
Denna veterinären tyckte inte alls att hon hade KS som skulle påverka henne på det sätt som tidigare veterinär. Han hittade en lös benbit som föregående vet missat trots typ en miljon röntgenbilder på det området.Hur gick återbesöket?
Å vad fina ni är @Catrool !!
Vi överlevde! Vi lyckades tuffa runt utan att tappa piloten, kartan eller konceptet.
Procenten var väl inte superduper men vi var avslappnade (kanske lite för avslappnade) och freestylade inte med nya innovativa rörelser som vi gjorde förra året på klubbens LC:1. Domaren vid det tillfället var inte imponerad av varken hoppsasteg längs långsidan, ryggning i vinkel eller smålevader. Märkligt? Men vi tog till oss den kritiken och lyckades alltså genomföra LB:1 igår så som det är tänkt. Typ. Jag är så himla glad och nöjd. Tjoho!
Min sambo skulle fota massor av bilder. Han tog en. När vi travade fram.
Tack!Hejja er vad roligt! Bakläxa till sambon dock
Åh vad roligt! Vi vill ju så klart se bilderna sedan när du fått dem på datorn!!Nu har vi gjort det igen! Tävlat LB:1! (Klubbtävling denna gång) Jag satt kvar, red rätt och vi lyckades förbättra oss med ca 5%. 7:a av 16 deltagare.
Så jä*la nöjd! Jag är så himla glad över att hon fungerar, att hon är glad, tycker att det är roligt och att hon är så himla pålitlig och snäll. Älskar henne så att det gör ont om man får vara lite klyschig.
Bonusdottern följde med som hovfotograf.
Hon är så vacker tycker hennes matte..heart
Man kan vara dressyrhäst även om pappa heter Cardento..
Fotat i från kameran i väntan på att bonusdottern ska ladda över dem till datorn.