Nya inlägg

Sv: Nya inlägg

Det jag har lite svårt att förstå är varför en minskning till 10 träffar skulle vara ett sådant jätteproblem, som det verkar vara för vissa ;)
De flesta ser väl inte mycket fler än 10 ändå på en skärmbild och sedan kan man klicka på nästa sida för att få upp följande 10. Förhoppningsvis hittas det man söker dessutom redan på den första sidan.

För att man är van vid att det är 20 per sida, och att det ser snyggare ut? :angel:
Nej, men för min del så går det helt enkelt fortare att scrolla ner på sidan än att byta sida.

Sv: Nya inlägg

Det är inget jätteproblem. Vi blev väl mest förvånade och undrade först om vi kommit åt någon inställning;).
Sen går det som sagt snabbare att scrolla än att bläddra bland sidor.
Men om det hade behövt vara 10 på varje sida hade vi nog vant oss vid det med:).

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
499
Senast: Shaggy
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 506
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 032
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 330
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Akvarietråden V