Men hur har du det med läsförståelsen? Har du inga poäng i det? DE ÄR UTE EFTER ER!!! Jag är i radiotystnad så jag klara mig!![]()
Mja, jag tänkte mest att de började jaga dig och sedan skulle börja jaga oss eftersom vi taggat dig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men hur har du det med läsförståelsen? Har du inga poäng i det? DE ÄR UTE EFTER ER!!! Jag är i radiotystnad så jag klara mig!![]()
Rätt AKTIV radiotystnad?Men hur har du det med läsförståelsen? Har du inga poäng i det? DE ÄR UTE EFTER ER!!! Jag är i radiotystnad så jag klara mig!![]()
Du får söka terapi, förklara att dina fobier hindrar dig i ditt tv-tittande.![]()
Eh alltså jag har inte skrivit här på buke och om du har sett något jag har skrivit så ha du inbillat dig det, och dessutom har jag en häftig grej som gör att ingen kan spåra mig!Rätt AKTIV radiotystnad?![]()
Skulle de jaga mig? Nej de gillar killar, och som sagt mycket är jag men kille tror jag inte att jag kan komma undan med...Mja, jag tänkte mest att de började jaga dig och sedan skulle börja jaga oss eftersom vi taggat dig?
Det är ok. Jag är en erkänd fag hag.*viskar* De är ute efter er nu när ni har avslöjat mig!![]()
Tänk vad coola alla som kör runt i pickups med kåpa är då. De har alla cloaking devices. Nu vill ju jag med ha en VW Amarok med kåpa!!!Och apropå Fab5 så såg jag de första minutrarna i ett 10år-senare program om/med dem. Pallade inte mer dock.
Nu ser jag på Star Trek Nemesis. Översättaren anser att 'cloaking device' ska översättas till 'kåpa'. Jaja.
Eh alltså jag har inte skrivit här på buke och om du har sett något jag har skrivit så ha du inbillat dig det, och dessutom har jag en häftig grej som gör att ingen kan spåra mig!
Jag har fobi mot romantiska filmer. Älskar skräck och mord. Tror du att vi behöver samma terapi?
Åh jag har en perfekt terapi åt dig, vi börjar med http://sv.wikipedia.org/wiki/BröllopsfixarenJag har fobi mot romantiska filmer. Älskar skräck och mord. Tror du att vi behöver samma terapi?
Det är ok. Jag är en erkänd fag hag.
Tänk vad coola alla som kör runt i pickups med kåpa är då. De har alla cloaking devices. Nu vill ju jag med ha en VW Amarok med kåpa!!!
Skulle de jaga mig? Nej de gillar killar, och som sagt mycket är jag men kille tror jag inte att jag kan komma undan med...
Alltså, jag gillar ju Toyota men det är något visst med Amaroken. Kanske för att chefen alltid säger fel och kallar den Anorak. Låter så mysigt på nåt sättGillar Toyota Hilux bättre (fast det påstås att det ska vara samma chassi som Amarok men jag vet inte om det är sant).
Alltså, jag gillar ju Toyota men det är något visst med Amaroken. Kanske för att chefen alltid säger fel och kallar den Anorak. Låter så mysigt på nåt sätt
Jovars. Om inte annat så får jag ju motion när jag kastar mig ur sängen, i äkta actionfilm-stuk, för att dra den lilla huliganen från benet på min mahognybokhylla från 50-talet@Barret Låter som en trevlig söndag!
Och apropå Fab5 så såg jag de första minutrarna i ett 10år-senare program om/med dem. Pallade inte mer dock.
Nu ser jag på Star Trek Nemesis. Översättaren anser att 'cloaking device' ska översättas till 'kåpa'. Jaja.