Nya drak och enhörningstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är vad de alla säger. Ingen vill erkänna att de börjar bli gamla. Såbarnen kan jag förstå, finns väl inget nöje i att tafsa på dem. Då tar jag hellre en tatuerad rock musiker, any day and twice on Sundays.

Freud visste vad han snackade om. Man ska lyssna på honom.

Inte jag, men jag började läsa andra boken i PsyCop-serien...

Oh, har du någon speciell i åtanke? Bild? :d

Gammal gubbe. :cool:

Hmm, det kanske är det jag ska göra. Är hungrig, men har ingen aptit och för ont i halsen för att äta egentligen... :(

Äh, vad är det för fel på det som är kvar av gårdagens chips framför Disney Channel? :confused:
Om det finns chips kvar dan efter så ÄR det fel på dem.

Hostade precis upp en slembobba. Tror ni mig på mitt ord eller ska jag lägga upp bildbevis?
Ha!! Då är det inte mitt virusmonster som orsakat det. Han kör inga skonsamma slemgrejer han inte. Nänä, oinlindad taggtråd i halsen är det som gäller här. Inget mjukgörande slem nånstans förutom i näsan som tjockar ihop i liggande ställning så andning känns omöjlig. Sitta i soffan är grejer det.

Har sett en säsong Ripper Street, två säsonger Primeval (fy fan vilken unken kvinnosyn som läcker från manusförfattarna där), en oändlig mängd b-skräckisar/krimfilmer, ett helt gäng Criminal Minds-avsnitt, ett avsnitt Project Runway, ett avsnitt med nån matlagningstävling samt hela Stockholm Marathon.

Jag kommer att behöva terapi när jag blir av med viruset.

Mvh @jävlaullo

@ullo Aha, det är SÅ det hänger ihop. Vi har fått en unge som vi utan problem kan ha en godisskål stående framme utan att han föräter sig.

Oj. Oooj. Terapi låter som en bra plan! En gång när jag hade halsfluss såg jag hela första säsongen av supernatural. Sedan kom jag tillbaka till jobbet för att gå genom mina nedsläckta industrilokaler igen... Jag la ner den serien sen. :p

Men det var värst vad du har läst! Jag känner mig ju som rena rama illitteraten i det här sällskapet :nailbiting:

Ååååå, förresten! Jag har läst alla Harry Potter-böckerna, på två språk, och så har jag hemma-i-huset-rekord i Buke-läsning. Det måste ju klå det mesta! :banana:

Förresten tycker jag att en diamantborrare var ett jättebra förslag på pris!

Jag läste sista boken på engelska för att jag inte orkade vänta på översättningen. Tänkte att det får bära eller brista, jag får väl läsa översättningen sedan. Det har jag inte gjort.
Det var faktiskt den boken som lärde mig att läsa engelska böcker på originalspråket. :D

Vi har redan konstaterat att svamparna på min gräsmatta inte är roliga svampar, de är tråkiga svampar..

Fast jag vet hur man hittar gula kantareller. Det vet jag eftersom jag är geolog! ;)

Men gräset däremot... Speciellt det vid grannens häck... :angel:

Här ni sett dem än? @athena_arabians @Barret och ni andra?
Bild+5+Kostym.jpg

@ullo Oj. Oooj. Terapi låter som en bra plan! En gång när jag hade halsfluss såg jag hela första säsongen av supernatural. Sedan kom jag tillbaka till jobbet för att gå genom mina nedsläckta industrilokaler igen... Jag la ner den serien sen. :p
Lägga ner Supernatural?! O_o Och missa pärlor som detta??!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
374
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
35 36 37
Svar
727
· Visningar
46 079
Senast: Nikan
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 725
R
Kultur Förlåt om jag har startat för många trådar på för kort tid. 🙈 Jag är ny här och är orolig att bli "den nya tjejen med alldeles för många...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 334
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar