*klappar @Mammas på huvudet* Du vet att den där skäggiga gubben som sitter på ett moln inte existerar, va? Här snackar vi hård empiri och naturvetenskap!
Skäggig gubbe?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*klappar @Mammas på huvudet* Du vet att den där skäggiga gubben som sitter på ett moln inte existerar, va? Här snackar vi hård empiri och naturvetenskap!
Inte till mig heller, jag tror @athena_arabians har hittat på alla de där konstiga sakerna!
Enda rimliga förklaringen!
Jag tror att det kan vara så illa att hon springer runt ute på ängarna med en träborr i handen och borrar små hål i svampar. Sedan äter hon upp det hon borrar bort och i sina svamphallucinationer fantiserar hon ihop såna där konstigheter!
Ah! Så din teori är att hon är svampolog istället för stenolog?
Jag tror att det kan vara så illa att hon springer runt ute på ängarna med en träborr i handen och borrar små hål i svampar. Sedan äter hon upp det hon borrar bort och i sina svamphallucinationer fantiserar hon ihop såna där konstigheter!
Hade en otäck dröm i natt.... Drömde att Buke inte finns
Snälla, visst finns vi? Inte kan väl alla här vara hittepåfigurer???
Skäggig gubbe?
Vi har redan konstaterat att svamparna på min gräsmatta inte är roliga svampar.
Fast jag vet hur man hittar gula kantareller. Det vet jag eftersom jag är geolog!
Exakt! Hur ska man annars komma på en massa såna där underliga namn på saker? Geolog liksom
Nuuuuuu ska jag förresten gå och mata mitt småfolk för de har vaknat! Bäst att få i de frukost innan de börjar gnaga på väggarna
Och inget skitsnack nu, jag kommer allt hålla ett öga på er så ni inte baktalar världshärskarinnan
Jag finns men @Jannice vete katten
Vi har redan konstaterat att svamparna på min gräsmatta inte är roliga svampar, de är tråkiga svampar..
Fast jag vet hur man hittar gula kantareller. Det vet jag eftersom jag är geolog!
Jag visste att du skulle komma med den!
Sluta skriv så jag kan plocka fram frukost
Så geolog är ungefär samma sak som en svampplockare? Var väl det jag visste!
Äh, vad är det för fel på det som är kvar av gårdagens chips framför Disney Channel?
Hahah, men hon är ju så braaa!
Meh, så du menar att ni andra har fått lov att finnas på riktigt och att bara jag är hitte-på? Orättvist!