Aaaa, du tänker till ordentligt redan kvällen innan! Jag måste komma ihåg att glömma chipsen framme nästa gång!
Eh,, menar du att man skulle kunna plocka undan dem? Redan på kvällen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aaaa, du tänker till ordentligt redan kvällen innan! Jag måste komma ihåg att glömma chipsen framme nästa gång!
Exakt! Fattar du hur mycket svamp man hittar när man inte går längs stigar (vilket vi nästan aldrig gör, det är rakt ut i spenaten som gäller)?!
Ett år hade vi tre fulla banankartonger var med trattisar och gula kantareller. Vi kunde haft mer men vi orkade inte plocka fler
Det är ju grymt! Jag har hittat alla mina svampställen från hästryggen.
Min första häst kunde det, tyvärr åt han även upp dom
Exakt! Fattar du hur mycket svamp man hittar när man inte går längs stigar (vilket vi nästan aldrig gör, det är rakt ut i spenaten som gäller)?!
Ett år hade vi tre fulla banankartonger var med trattisar och gula kantareller. Vi kunde haft mer men vi orkade inte plocka fler
Eh,, menar du att man skulle kunna plocka undan dem? Redan på kvällen?
Tyvärr har jag knappt läst några Harlequin eller m/f öht på sistone. Jag är mitt uppe i min mest intensiva fag hag-period, sedan ca fem år tillbakaÅh, jag har en stor påse Harlequin någonstans.
Har du förresten läst den här?
Den första var dödfödd, hoppas på större lycka bland hens bröder och systrar som är på väg!
Jag är riktig. Ni andra är hittepå. Ni minns väl vad jag berättade om mina drömmar i husdjurstråden? Sjuka saker...Hade en otäck dröm i natt.... Drömde att Buke inte finns
Snälla, visst finns vi? Inte kan väl alla här vara hittepåfigurer???
Är din häst en sådan som kan leta kantareller? Jag läste för många år sedan om en arab som kunde det, supersmidigt!
Man kan ju göra så, fast jag tyckte vi kom fram till att det var bättre att inte göra det så man får Buka ifred på morgonen!
Jaha, @Mammas lever inte som hon lär. Vad var det nu du sa om att pausa tråden? Här smiter jag iväg för att spela lite Farm Heroes och ni galopperar iväg tre sidor?
Tyvärr har jag knappt läst några Harlequin eller m/f öht på sistone. Jag är mitt uppe i min mest intensiva fag hag-period, sedan ca fem år tillbaka
Faktum är att han såg ut som en älg med.... Det kanske var en älg jag hade? *oseriösa försäljare*Som en älg då, de eländena gillar också gula kantareller
Pshaw, förklarar varför vi inte lyssnade på dig heller. Kyrkan har aldrig någon riktig makt, tro f-n det när hela dess lära är uppbyggd på världens första fantasy-/sci fi-bok...Meh, det var ju för att jag är jag, ingen annan anledning.
Ah. Jag skulle vilja hitta lite f/f men den marknaden verkar inte vara så stor?
Faktum är att han såg ut som en älg med.... Det kanske var en älg jag hade? *oseriösa försäljare*
Pshaw, förklarar varför vi inte lyssnade på dig heller. Kyrkan har aldrig någon riktig makt, tro f-n det när hela dess lära är uppbyggd på världens första fantasy-/sci fi-bok...
Nä, verkar tyvärr vara väldigt svårt att hitta. Har en kompis som också söker f/f men tror bara hon hittat en handfull om ens det. Minns tyvärr inga titlar. Med manga finns i alla fall shoujo ai och yuri-taggarna som man kan söka på. Men även där är f/f i minoritet.
Nää, inget fel alls. Jag älskar sånt, och hade världens crush på Mr Spock fån Star Trek. Men när gamla gubbar hänvisar till en sådan bok när de tafsar på småbarn eller bygger upp strukturer som begränsar vissa gruppers rättigheter till sitt eget liv... Då har det gått för långt. Och ja, jag är fortfarande sur för att de verkar se ner på ormar och de som gillar äpplen, deal with it.Är det något fel med Sci fi/fantasy????
Ja, hur drygt som helst.
Det är vad de alla säger. Ingen vill erkänna att de börjar bli gamla. Såbarnen kan jag förstå, finns väl inget nöje i att tafsa på dem. Då tar jag hellre en tatuerad rock musiker, any day and twice on Sundays.@Barret Jag varken är en gammal gubbe eller tafsar på småbarn. Lovar.
Freud visste vad han snackade om. Man ska lyssna på honom.@Barret (Skrev "lover" först. Freudiansk felsägning? )
Inte jag, men jag började läsa andra boken i PsyCop-serien...Vad hände nu? Skaffade ni er ett liv?