Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
6 mil utanför, jobbar bara där
Jo den har ju vart lite halvdan, vi har haft
upp det som en förbättringsåtgärd senaste tre åren
Så går det om man sätter sig upp mot mig. Du skulle ha legat hemma och gråtit i fosterställning när jag inte visade mig på buke.
Tänk på att jag är påven.
Hostade precis upp en slembobba. Tror ni mig på mitt ord eller ska jag lägga upp bildbevis?
Bildbevis, annars har det inte hänt!Hostade precis upp en slembobba. Tror ni mig på mitt ord eller ska jag lägga upp bildbevis?
Är du ingen riktig kvinna?! Vi ska ju alltid vara kåta, glada och tacksamma samt ha maten färdig när mannen kommer hem (trerätters hinner man göra medans man föder barn vid spisen). Nä, se nu till att hoppa på karln så han inte tror att du inte älskar honom längre!
Påven Johanna?
Men jag bankade ju med armar och ben i golvet, räknas inte det? Va va va va va?
Smart, det blir nog jäkligt uppskattat!
Påven MAMMAS.
Inte när du säger att det beror på annat än mig.
Skunkhund också
Man måste ju försöka och se vad man kommer undan medMammas: 16433238 skrev:mhm mhm, när man är så smart som jag funkar inga efterhandskonstruktioner.
@Jannice är ju jordens härskare, så hennes röst väger tyngre än din @athena_arabians
Vänta lite bara!
Mmm, då är det nog bäst att du låter mig vara kvar som universums härskarinna. Jag har jobbat hårt för den titeln, trots allt. Och normalt sett jobbar jag aldrig hårt. Och skulle det nu vara så att du får några idéer efter att du läst klart den så vill jag påpeka att båda mina föräldrar var bibliotekarier... Och att jag i princip växte upp bland bokhyllorna. Jag läste Insen och Tolstoj m. fl innan jag fyllt tio. Därefter halkade jag in på riktig litteratur, tror den hette... harlequin?Du skulle bara våga!
2011! Du?
@athena_arabians Tja, Gud har inte sagt något till mig om de där tjofset du skriver om, så jag ser inte hur kunskaper om det kan spela roll?
Det tror jag inte, en jordens härskare som inte har koll på Mohorovičić-diskontinuiteten, orogeneser, subduktionszoner, hot spots, kink bands, boudinage, crenulation cleavage och fuchsit anser jag inte vara någon härskare.
Jag är ju geolog så jag måste ju vara jordens härskare!
Tssss, jag härskar och du lär ut! Hemligheten till ett riktigt välfungerande härskande är att inte ha en aning om vad man håller på med!
Tja, Gud har inte sagt något till mig om de där tjofset du skriver om, så jag ser inte hur kunskaper om det kan spela roll?
Mmm, då är det nog bäst att du låter mig vara kvar som universums härskarinna. Jag har jobbat hårt för den titeln, trots allt. Och normalt sett jobbar jag aldrig hårt. Och skulle det nu vara så att du får några idéer efter att du läst klart den så vill jag påpeka att båda mina föräldrar var bibliotekarier... Och att jag i princip växte upp bland bokhyllorna. Jag läste Insen och Tolstoj m. fl innan jag fyllt tio. Därefter halkade jag in på riktig litteratur, tror den hette... harlequin?
2011? Då var jag något före. Tror jag tog den kursen 2008 eller 2009... Känner mig lite gammal helt plötsligt
Förresten, vad har du döpt slembobban till? Jag är inne på tionde vändan namn på Ä.
@athena_arabians Kink bands, hmm? Berätta mer...