Jag är inte så mycket för kronor, de ställer till med mitt hår, så den får du behålla, så länge du vet vem som har makten över universum. Talet fixar jag lätt. Tänkte dock hålla det kort, bara en sisådär 36 timmar, eftersom jag måste övervaka smurfarna så de inte stjäl mitt blåa porslin. Lita aldrig på en smurf. Så som de mobbar stackars Gargamel, som bara är bekymrad över vart världen är på väg, och dessutom misshandlar Azrael... Fy skäms, smurfar.Men, men, men... Jag var ju så nääääära! Jag tog ju på mig härskarinnekronan och ställde mig framför spegeln och övade på mitt tal och allt! Apröv också att du skulle komma där med dina skunkar och helgonar och bara snuva mig på min seger när den var så nära
Blått är flÅtt, det tycker både jag, @Barret och smurfarna hon trängs med i mitt anus! Blått matchar ju allt det bruna riktigt bra också
@LindgrenV Vilken bedårande liten enhörning! Tror du den kommer bli vit när den blir stor och får horn? Jag har förstått att enhörningar tydligen bara kan vara vita...
Senast ändrad: