Nya drak och enhörningstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men, men, men... Jag var ju så nääääära! Jag tog ju på mig härskarinnekronan och ställde mig framför spegeln och övade på mitt tal och allt! Apröv också att du skulle komma där med dina skunkar och helgonar och bara snuva mig på min seger när den var så nära :cry:

Blått är flÅtt, det tycker både jag, @Barret och smurfarna hon trängs med i mitt anus! Blått matchar ju allt det bruna riktigt bra också :up:
Jag är inte så mycket för kronor, de ställer till med mitt hår, så den får du behålla, så länge du vet vem som har makten över universum. Talet fixar jag lätt. Tänkte dock hålla det kort, bara en sisådär 36 timmar, eftersom jag måste övervaka smurfarna så de inte stjäl mitt blåa porslin. Lita aldrig på en smurf. Så som de mobbar stackars Gargamel, som bara är bekymrad över vart världen är på väg, och dessutom misshandlar Azrael... Fy skäms, smurfar.

@LindgrenV Vilken bedårande liten enhörning! Tror du den kommer bli vit när den blir stor och får horn? Jag har förstått att enhörningar tydligen bara kan vara vita...

Senast ändrad:
Jag är inte så mycket för kronor, de ställer till med mitt hår, så den får du behålla, så länge du vet vem som har makten över universum. Talet fixar jag lätt. Tänkte dock hålla det kort, bara en sisådär 36 timmar, eftersom jag måste övervaka smurfarna så de inte stjäl mitt blåa porslin. Lita aldrig på en smurf. Så som de mobbar stackars Gargamel, som bara är bekymrad över vart världen är på väg, och dessutom misshandlar Azrael... Fy skäms, smurfar..

Kronan klistrade jag fast med Karlssons specialare så den är jag så illa tvungen att behålla! Meh, bara 36? Mitt var på 72 timmar 43 minuter och 12 sekunder, hade inte ens hunnit med de 43 minutrarna innan du snodde min seger!

Smurfarna är hemska, det är därför de får bo i det blå anus-skåpet! Jag försökte ha dem i huset först men de fick flytta när dotterns hamster födde blåa hamsterbebisar med vita mössor och svimmade av skräck när hon kände lukten av hallonsaft. Fruktansvärda varelser det där!

@LindgrenV Är det där en sån där dvärgvariant jag läste om förut? Eller torktumlade du den?! För det har jag läst på Wikipedia att man inte får göra, speciellt inte utan att ha med tennisbollar i tumlaren!

@LindgrenV Är det där en sån där dvärgvariant jag läste om förut? Eller torktumlade du den?! För det har jag läst på Wikipedia att man inte får göra, speciellt inte utan att ha med tennisbollar i tumlaren!

En sån däringa Extra Fluffig Bebis Enhörning!

Btw. Det är inte okej att torktumla dem men det är lite okej att att göra det om man har tennisbollar? Luktar dubbelmoral här :cautious:

Jag är inte så mycket för kronor, de ställer till med mitt hår, så den får du behålla, så länge du vet vem som har makten över universum. Talet fixar jag lätt. Tänkte dock hålla det kort, bara en sisådär 36 timmar, eftersom jag måste övervaka smurfarna så de inte stjäl mitt blåa porslin. Lita aldrig på en smurf. Så som de mobbar stackars Gargamel, som bara är bekymrad över vart världen är på väg, och dessutom misshandlar Azrael... Fy skäms, smurfar.

@LindgrenV Vilken bedårande liten enhörning! Tror du den kommer bli vit när den blir stor och får horn? Jag har förstått att enhörningar tydligen bara kan vara vita...

Det är en muterad enhörning. De kan vara grävlingsfärgade OM DE VILL!

Kronan klistrade jag fast med Karlssons specialare så den är jag så illa tvungen att behålla! Meh, bara 36? Mitt var på 72 timmar 43 minuter och 12 sekunder, hade inte ens hunnit med de 43 minutrarna innan du snodde min seger!
Jag sa ju att jag skulle hålla det kort så att även ni stackare med hård vetenskapsgrund kan hänga med och till fullo uppskatta min storhet.

@LindgrenV Fri vilja FTW! Smarta enhörningar!

unicorn-desert.jpg
Robert Vavra!

@Barret och @Jannice: Jobb 1 1/2 år efter grundskolan, ett år på lantbruksskola, Komvux för behörighet till universitet (fast tentade av historia A samt religion A och B), ett år på Ultuna (agronom), 4 år Mat-Nat ingång 2 Uppsala (inriktning berggrundsgeologi) och en termin extra kemi (miljökemi och oorganisk kemi). Under tiden i Uppsala läste jag också kvällskurser: Dinosauriernas tidsålder, Livets utveckling på jorden, Seismologi, Orienteringskurs i keltiska studier, Engelska för naturvetare (ÄGDE den kursen!) och Planeternas geologi.

Vad vinner jag? :p

Undra på att vi med mer teknisk inriktning inte når topplistorna på buke, med all denna ordbajskompetens!

Nu ska jag iaf gå och lägga mig med min ständiga följeslagare, Virus den Snorige af Hostattack.
Så här ser han ut:
virus_460x330.jpg

Söta drömmar.... :D

Hmm, den där har du garanterat inte fått från mig (om du har det så har den muterat). Mina var lite gulare med fler hår.

@Barret och @Jannice: Jobb 1 1/2 år efter grundskolan, ett år på lantbruksskola, Komvux för behörighet till universitet (fast tentade av historia A samt religion A och B), ett år på Ultuna (agronom), 4 år Mat-Nat ingång 2 Uppsala (inriktning berggrundsgeologi) och en termin extra kemi (miljökemi och oorganisk kemi). Under tiden i Uppsala läste jag också kvällskurser: Dinosauriernas tidsålder, Livets utveckling på jorden, Seismologi, Orienteringskurs i keltiska studier, Engelska för naturvetare (ÄGDE den kursen!) och Planeternas geologi.

En diamantborrare???:angel:

En diamantborrare???:angel:

:rofl: :rofl: Nä, det var nog mer min matlagningskonst och att när jag lagade mat åt grabbarna så var vi ju inomhus, dvs inte med 10 lager kläder (det här var ju vintern 2010 *hutter*) så han såg att jag hade en rumpa! :p Det blir så när man inte kan låta bli att lägga näsan i blöt och är arbetsnarkoman. Allt krånglade med projektet (mkt pga vädret) så jag frågade min chef om jag kunde åka ner till deras lägenhet och laga mat åt dem i moralhöjande syfte.

Men det var värst vad du har läst! Jag känner mig ju som rena rama illitteraten i det här sällskapet :nailbiting:

Ååååå, förresten! Jag har läst alla Harry Potter-böckerna, på två språk, och så har jag hemma-i-huset-rekord i Buke-läsning. Det måste ju klå det mesta! :banana:

Förresten tycker jag att en diamantborrare var ett jättebra förslag på pris!

Men det var värst vad du har läst! Jag känner mig ju som rena rama illitteraten i det här sällskapet :nailbiting:

Ååååå, förresten! Jag har läst alla Harry Potter-böckerna, på två språk, och så har jag hemma-i-huset-rekord i Buke-läsning. Det måste ju klå det mesta! :banana:

Jag hoppade över Harry Potter på svenska, översättningen är så bedrövlig :cautious:

Kan tillägga att jag definitivt inte är en akademisk snobb :p helst av allt skulle jag vilja kunna svetsa och snickra. Diamantborraren har lovat att han ska försöka att lära mig svetsa :D

Förresten, visst var det fin mix på kvällskurserna? :p Jag och min kompis (som är bög) hade jättekul på Dinosauriernas tidsålder, vi fick båda napp! :D Kursen var kul men vi kunde ju det mesta innan, jag som geolog och han som biolog, så vi var ju tvungna att roa oss med något.

Jag hoppade över Harry Potter på svenska, översättningen är så bedrövlig :cautious:

Kan tillägga att jag definitivt inte är en akademisk snobb :p helst av allt skulle jag vilja kunna svetsa och snickra. Diamantborraren har lovat att han ska försöka att lära mig svetsa :D

Jag började på svenska, sedan läste jag femman på engelska och insåg hur mycket bättre det var att läsa på originalspråket! Men ja, översättningen är hemsk!

Aha, gissa vem som har en svetsutbildning i bagaget? Som dessutom, tillsammans med sin sambo, byggt om övervåningen på sitt hus?

Gissa 'rå!

Giiiiiissaaaaaa!

Jag klarar inte av att vänta, spänningen är olidlig! Det är jaaaaaaaaaag! :bump:

athena_arabians: 16433161 skrev:
Förresten, visst var det fin mix på kvällskurserna? :p Jag och min kompis (som är bög) hade jättekul på Dinosauriernas tidsålder, vi fick båda napp! :D Kursen var kul men vi kunde ju det mesta innan, jag som geolog och han som biolog, så vi var ju tvungna att roa oss med något.

Haha, säger det en del om mig som person om jag erkänner att jag tyckte kurserna hörde ihop? Jag tyckte att det fanns en röd tråd där, alla kurserna (vad jag kan se) är ju "jordbaserade" (är det ens ett ord?!) :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
373
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
34 35 36
Svar
715
· Visningar
45 153
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 694
Senast: Halcyon
·
R
Kultur Förlåt om jag har startat för många trådar på för kort tid. 🙈 Jag är ny här och är orolig att bli "den nya tjejen med alldeles för många...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 334
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar