Nya drak och enhörningstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Mammas: Jo, han är diamantborrare. Det började med ett dåligt skämt till hans förman precis när vi blivit ihop, han skickade en dagsrapport till honom ;) eller snarare nattrapport :o

Men du vet, med tillräckligt många in-ut blir det några borrmeter! :rofl: :p

@Mammas: Fast just nu hade jag hellre haft en hård borrare :o jaja, får ju träffa honom snart. Då jädrar blir det borrmeter!
Jag har allt hört ett och annat om de där diamantborrarna. Min bästa kompis är gift med en... De har fyra barn, tre i livet och en som tyvärr dog vid födseln. Min kompis är 28 som jag, så nog fasen vet diamantborrarna hur man sköter borrkärnor och provhål.

Mm, där har du problemet. Ordbajseri går ut på att göra en text så lång och utrymmeskrävande som möjligt, inte korta ner den. Själv har jag skrivit på B- och C-uppsats i ordbajseri.

Fast ordbajseri är nog dessvärre inte så starkt kopplat till just journalistik, eftersom det sistnämnda kräver att man snarare kortar ner och fokuserar. Däremot, läser man museologi eller litteraturvetenskap så är ordbajseri ett krav. Det finns separata kurser men av vissa specifika orsaker får det inte kallas Ordbajseri, jag tror kurserna heter Kreativt skrivande...

Meh, jag som har ägnat hela dagen åt att söka efter just Ordbajserikurser på diverse universitet! Vilket slöseri med resurser, en hel dag som jag kunnat ägna åt extremt viktiga saker. Jag hade långa sessioner av navelluddsletning och dammråtteträning inplanerat, allt åsidosatt i mitt letande efter den heliga graalen: Ordbajseri Grundkurs och fortsättningskurs!

Nu får jag ju lov att avboka mina nattliga aktiviteter också för att kunna fortsätta leta, ack du grymma värld!

Meh, jag som har ägnat hela dagen åt att söka efter just Ordbajserikurser på diverse universitet! Vilket slöseri med resurser, en hel dag som jag kunnat ägna åt extremt viktiga saker. Jag hade långa sessioner av navelluddsletning och dammråtteträning inplanerat, allt åsidosatt i mitt letande efter den heliga graalen: Ordbajseri Grundkurs och fortsättningskurs!

Nu får jag ju lov att avboka mina nattliga aktiviteter också för att kunna fortsätta leta, ack du grymma värld!
Sök på Kreativt skrivande så ska du se att det blir bra. Här får du lite hjälp på vägen http://sv.wiktionary.org/wiki/ordbajsa
http://ordbajs.se/

Sök på Kreativt skrivande så ska du se att det blir bra. Här får du lite hjälp på vägen http://sv.wiktionary.org/wiki/ordbajsa
http://ordbajs.se/

Åh, vart har ni vart hela mitt liv! Klart de bästa och mest läraktiga sidorna jag någonsin fått på länk :love:

Jag har nu satt ett nytt delmål i livet, att bli lektor i ordbajseri! Detta är såklart blott ett steg på vägen till mitt slutliga mål: Total världsdominans samt härskarinna över universum!

Åh, vart har ni vart hela mitt liv! Klart de bästa och mest läraktiga sidorna jag någonsin fått på länk :love:

Jag har nu satt ett nytt delmål i livet, att bli lektor i ordbajseri! Detta är såklart blott ett steg på vägen till mitt slutliga mål: Total världsdominans samt härskarinna över universum!
Jag är ok med att du tar över världen, men universum är mitt. Bara så vi har det klart för oss :)

Jag är ok med att du tar över världen, men universum är mitt. Bara så vi har det klart för oss :)

Hmmm, jag är inte så bra på att dela med mig. Jag behövde aldrig lära mig det som liten, jag hade till och med fyra slavar (mina föräldrar kallade dem "syskon", löjligt värre!) så jag vet inte riktigt vad jag tycker om att inte få universum.

Jag måste ta mig en funderare på om jag ska utmana dig till en duell eller acceptera min förlust och värdigt lägga mig på marken och skrika, gråta och banka med armar och ben tills jag svimmar.

Hmmm, jag är inte så bra på att dela med mig. Jag behövde aldrig lära mig det som liten, jag hade till och med fyra slavar (mina föräldrar kallade dem "syskon", löjligt värre!) så jag vet inte riktigt vad jag tycker om att inte få universum.

Jag måste ta mig en funderare på om jag ska utmana dig till en duell eller acceptera min förlust och värdigt lägga mig på marken och skrika, gråta och banka med armar och ben tills jag svimmar.
Säger bara detta: 1 st B-uppsats och 2 st C-uppsatser samt fyra års studier på humanistiska institutionen vid Umeå universitet. Ordbajseri is my bitch.

Säger bara detta: 1 st B-uppsats och 2 st C-uppsatser samt fyra års studier på humanistiska institutionen vid Umeå universitet. Ordbajseri is my bitch.

tantrum.gif

Jag synar dina "uppsatser" och kontrar med tre hårda år på industriprogrammet på gymnasiet och 9år som tillverkare av bergborrar. Och ett förflutet som medlem i anrika Lunarstorm!

Utöver det vill jag vänligen men bestämt vräka dig och be om omedelbar utflyttning ur mitt anus, det är tillräckligt trångt där! :rage:

Jag synar dina "uppsatser" och kontrar med tre hårda år på industriprogrammet på gymnasiet och 9år som tillverkare av bergborrar. Och ett förflutet som medlem i anrika Lunarstorm!

Utöver det vill jag vänligen men bestämt vräka dig och be om omedelbar utflyttning ur mitt anus, det är tillräckligt trångt där! :rage:
Ooh, vi spelar med hårda bollar? Tre år på naturbruksgymnasium, fyra år på humanistiska universitetsutbildningar, flertalet vändor som TELEFÅN-försäljare och samt journalist och nu grafiker. Jag ÄGER ordbajseri- och skitsnacksområdet. Just ja, plus att även jag har flertalet år på Lunarstorm, dessutom höjer jag med medlemskap i Skunk, MySpace och Helgon. Jag stannar kvar in Uranus, jag gillar att bo trångt.

Undra på att vi med mer teknisk inriktning inte når topplistorna på buke, med all denna ordbajskompetens!

Nu ska jag iaf gå och lägga mig med min ständiga följeslagare, Virus den Snorige af Hostattack.
Så här ser han ut:
virus_460x330.jpg

Söta drömmar.... :D

Ooh, vi spelar med hårda bollar? Tre år på naturbruksgymnasium, fyra år på humanistiska universitetsutbildningar, flertalet vändor som TELEFÅN-försäljare och samt journalist och nu grafiker. Jag ÄGER ordbajseri- och skitsnacksområdet. Just ja, plus att även jag har flertalet år på Lunarstorm, dessutom höjer jag med medlemskap i Skunk, MySpace och Helgon. Jag stannar kvar in Uranus, jag gillar att bo trångt.

AHA! Där sket du allt i det blå skåpet (ja jag har ett sånt i mitt anus, det är en av anledningarna till att det är så trångt)!

Enligt sida 5, sektion 148, paragraf 29 så ska journalister korta ner och fokusera och inte ordbajsa! Moahahahahaha, the universe is mine mine mine!

AHA! Där sket du allt i det blå skåpet (ja jag har ett sånt i mitt anus, det är en av anledningarna till att det är så trångt)!

Enligt sida 5, sektion 148, paragraf 29 så ska journalister korta ner och fokusera och inte ordbajsa! Moahahahahaha, the universe is mine mine mine!
Men journalistik är fortfarande närmare ordbajseri än industriteknik, so there! Plus att jag jobbar inte ens som det längre *bleeeh*:wtf:
Blått är för övrigt väldigt fint. Allt ser så fräscht ut när det är blått.

Men journalistik är fortfarande närmare ordbajseri än industriteknik, so there!
Blått är för övrigt väldigt fint. Allt ser så fräscht ut när det är blått.

Men, men, men... Jag var ju så nääääära! Jag tog ju på mig härskarinnekronan och ställde mig framför spegeln och övade på mitt tal och allt! Apröv också att du skulle komma där med dina skunkar och helgonar och bara snuva mig på min seger när den var så nära :cry:

Blått är flÅtt, det tycker både jag, @Barret och smurfarna hon trängs med i mitt anus! Blått matchar ju allt det bruna riktigt bra också :up:

På tal om enhörningar.

Min enhörningsflock har utökats med en liten babyunicorn!

10363518_10152518901050362_2439683096940151461_n.jpg

Ignorera gärna det faktum att min mage svullnat X antal storlekar och att skjortan INTE gör det bättre :angel:

(Mamma har redan lagt upp bilden på Facebook och vägrar ta bort den så jag känner att hela världen lika gärna kan se den :grin:)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
373
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
34 35 36
Svar
715
· Visningar
45 145
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 693
Senast: Halcyon
·
R
Kultur Förlåt om jag har startat för många trådar på för kort tid. 🙈 Jag är ny här och är orolig att bli "den nya tjejen med alldeles för många...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 334
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar