Nya drak och enhörningstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha, säger det en del om mig som person om jag erkänner att jag tyckte kurserna hörde ihop? Jag tyckte att det fanns en röd tråd där, alla kurserna (vad jag kan se) är ju "jordbaserade" (är det ens ett ord?!) :)

Jord?! Det är ju sånt där löst krafs kvartärgeologerna håller på med :yuck: Nejnej, här snackar vi fast berg och planeter :p

Ska vi vara seriösa heter det geovetenskap där meteorologi, paleontologi osv också ingår. Dinosaurier och livets utveckling tangerar ju biologi så där är det lite crossover.

Lita aldrig på en smurf. Så som de mobbar stackars Gargamel, som bara är bekymrad över vart världen är på väg, och dessutom misshandlar Azrael... Fy skäms, smurfar.

Alltså, jag tycker att det här är lite osmakligt. Skäller på de stackars smurfarna, men DUUURÅ? ALL tillgänglig forskning plus vett och ettikett säger att om @AckDuAllmäktigeMammas har fullt upp en dag bör snacktrådar pausas i hennes ära. Men vad göra ni? VAD GÖR NI? Fortsätter som att jag inte övergett er... :( :( :( :cry: :cry: :cry:

;)

Jag synar dina "uppsatser" och kontrar med tre hårda år på industriprogrammet på gymnasiet och 9år som tillverkare av bergborrar. Och ett förflutet som medlem i anrika Lunarstorm!

Utöver det vill jag vänligen men bestämt vräka dig och be om omedelbar utflyttning ur mitt anus, det är tillräckligt trångt där! :rage:

Förresten, bergborrar? Gia, Atlas eller Sandvik?

Alltså, jag tycker att det här är lite osmakligt. Skäller på de stackars smurfarna, men DUUURÅ? ALL tillgänglig forskning plus vett och ettikett säger att om @AckDuAllmäktigeMammas har fullt upp en dag bör snacktrådar pausas i hennes ära. Men vad göra ni? VAD GÖR NI? Fortsätter som att jag inte övergett er... :( :( :( :cry: :cry: :cry:

;)

Men vadå? Vi antog ju att du hade kul i natt *höhö* *vink vink* *nudge nudge* :D

Jord?! Det är ju sånt där löst krafs kvartärgeologerna håller på med :yuck: Nejnej, här snackar vi fast berg och planeter :p

Ska vi vara seriösa heter det geovetenskap där meteorologi, paleontologi osv också ingår. Dinosaurier och livets utveckling tangerar ju biologi så där är det lite crossover.

Alltså, jag vägrar ju erkänna något misstag! Jag menade såklart jord som i.... eh.... jorden! Du vet, planeten som jag har
dominans över :angel:

@Barret och @Jannice: Jobb 1 1/2 år efter grundskolan, ett år på lantbruksskola, Komvux för behörighet till universitet (fast tentade av historia A samt religion A och B), ett år på Ultuna (agronom), 4 år Mat-Nat ingång 2 Uppsala (inriktning berggrundsgeologi) och en termin extra kemi (miljökemi och oorganisk kemi). Under tiden i Uppsala läste jag också kvällskurser: Dinosauriernas tidsålder, Livets utveckling på jorden, Seismologi, Orienteringskurs i keltiska studier, Engelska för naturvetare (ÄGDE den kursen!) och Planeternas geologi.

Vad vinner jag? :p
Åhå, kvällskurser. Jag var sommarkursernas drottning under studietiden. Japanska steg I och II, Engelsk grammatik och översättning, praktisk elektronik för alla, Myt och ockultism samt ett flertal kurser i grafisk design och kommunikation och säkert några jag har glömt som jag aldrig fullföljde. Allt för att få CSN även under sommaren.

;)
Va?! Varför är det jag som får skulden? Det var @Jannice som började genom att försöka sno min plats som universums härskarinna. Menar du att jag skulle ha väntat med att försvara den och kanske riskerat att hon sett ner på mig?! Du är grym, @Mammas, om du tror att det hade gått.

Om min partner hade kommit hem vid en ett när jag vinig gick i säng hade det nog blivit åka av! Men där vid en halv fem, när förkylningen @jävlaullo smittat ner mig med tagit fart - eh NEJ. :p

Du får ju offra dig lite! Romankåtisk kan man vara med förkylning, det är bara att köra på! Fast man kanske ska undvika avsugning, blir ju lite jobbigt att andas när näsan är täppt.

@Barret om du inte är kvinna nog att hålla kvar din dominans även om det gått en dag kanske jag ska utse någon bättre? :grin:

Förresten, myt och ockultism, är det som i "Myt, Magi och Ockultism" på UMU? Den har jag läst. :D

Du får ju offra dig lite! Romankåtisk kan man vara med förkylning, det är bara att köra på! Fast man kanske ska undvika avsugning, blir ju lite jobbigt att andas när näsan är täppt.

När hela halsen känns som ett öppet sår är brissten på anding rätt understigen motviljan mot att gnugga en kuk mot såret. "Javisst suger jag av dig älskling, men bara om du lovar att inte bli hård. Vaddå går inte, SJÄLVKONTROLL!"

@Barret om du inte är kvinna nog att hålla kvar din dominans även om det gått en dag kanske jag ska utse någon bättre? :grin:

Förresten, myt och ockultism, är det som i "Myt, Magi och Ockultism" på UMU? Den har jag läst. :D
Nä, för då lovar jag att avslöja slutet på Magic and the P.

Just ja, magi var ju inslängt där också. Då läste vi samma kurs. Vilken årgång läste du?

Åhå, kvällskurser. Jag var sommarkursernas drottning under studietiden. Japanska steg I och II, Engelsk grammatik och översättning, praktisk elektronik för alla, Myt och ockultism samt ett flertal kurser i grafisk design och kommunikation och säkert några jag har glömt som jag aldrig fullföljde. Allt för att få CSN även under sommaren.

Va?! Varför är det jag som får skulden? Det var @Jannice som började genom att försöka sno min plats som universums härskarinna. Menar du att jag skulle ha väntat med att försvara den och kanske riskerat att hon sett ner på mig?! Du är grym, @Mammas, om du tror att det hade gått.

Meh, jag får klaga på smurfarna! Den som inte tycker det får genast ett gäng brunfläckiga smurfar på posten!

När hela halsen känns som ett öppet sår är brissten på anding rätt understigen motviljan mot att gnugga en kuk mot såret. "Javisst suger jag av dig älskling, men bara om du lovar att inte bli hård. Vaddå går inte, SJÄLVKONTROLL!"

Är du ingen riktig kvinna?! Vi ska ju alltid vara kåta, glada och tacksamma samt ha maten färdig när mannen kommer hem (trerätters hinner man göra medans man föder barn vid spisen). Nä, se nu till att hoppa på karln så han inte tror att du inte älskar honom längre!

Bor i Örebro då? Ni får ju en bunt från Gia snart såg jag.

Ska förresten inte säga vad mina borrare tycker om Atlas leveranssäkerhet :p fast Sandvik är iofs lika illa...

6 mil utanför, jobbar bara där :)

Jo den har ju vart lite halvdan, vi har haft
upp det som en förbättringsåtgärd senaste tre åren ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
374
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
35 36 37
Svar
723
· Visningar
45 605
Senast: Nikan
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 699
R
Kultur Förlåt om jag har startat för många trådar på för kort tid. 🙈 Jag är ny här och är orolig att bli "den nya tjejen med alldeles för många...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 334
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Inkorsningsmetod