Nya bilder på pållarna (Del 4)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya bilder på pållarna (Del 4)

forstabetesdagen.JPG

Untitled-TrueColor-12.jpg

Medryttarhästen och jag igår :)

(jag är medveten om att ena bakskyddet har åkt ner, hoppade av och fixade till detta efteråt ;))

*kl

Vi har ca 3ha hagar. Men ponnyerna får nöja sig med 60*60m som lär räcka ett tag...

IMAG0073_zps456cc78a.jpg

*KL

"Några" av bilderna på mig och finaste monstret i lördags.
Vi red ute på en äng för andra gången någonsin, första gången utan sadel. Ninya skötte sig exemplariskt trots okända hästar i hage, trafikerad väg och några grävmaskiner invid ängen. Underbara häst :love:

5-16_zps5a7be4a0.jpg

22-3_zpsde5b42c4.jpg

19-4_zpsc0b092bf.jpg

35-1_zps351f561e.jpg

27-3_zpsc008118a.jpg

14-8_zpsbb89fdd4.jpg

17-4_zps714d172d.jpg

33-1_zpse094561c.jpg

36-1_zps716c63ca.jpg

46_zpsa81e9229.jpg

(kl)
Fotade min medryttar-/blivande foderhäst i går och fick en bild där han såg riktigt tjusig ut :) Efter fotograferingen ville min dotter rida och fick smak på att rida utan ledare. Hästen är så snäll, bara lunkar mellan grästuvorna :D Men lyssnade faktiskt riktigt bra på hennes smackningar och hon fick fram honom i skritt med enbart rösten - inte illa för att sitta på en utsvulten (:p) häst som tycker att ridbanan är det absolut tråkigaste som finns.

SOF1527.jpg

SOF1680.jpg

kl

Idag var det galet varmt och både jag och pålle fick svettas floder. Men hon var duktig ^^

004602c0d9a711e2b42122000a9d0ed9_7.jpg

Vilken stor och tjusig tjej hon har blivit! :) Underbart med halvblodsfölet, är dom lika gamla? :)

Storm kommer bli en riktig läckerbit som vuxen! Hon är ju inte direkt ful nu heller... :D :love:

Zahlo, Bison, Michis, Majorn, Tack så mycket! :)

Lil-sis, Jag tror att hon kommer bli ännu mer underbar, dom ska ju vara som fulast nu. Har lovat mig själv att aldrig klippa manen på henne och hon ser ut att bli hårfager. :love: Rejält med skägg och vanligt hovskägg har hon också. :p

Vogue, Tack! Halvblodet är en vecka yngre. :)

sthl_by_erehsidne-d6a6szc.jpg

890909_by_erehsidne-d6a6swy.jpg

sto_by_erehsidne-d6a6t92.jpg

st2ii_by_erehsidne-d6a6tgg.jpg

stormborn_by_erehsidne-d69wh40.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 959
Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa...
2
Svar
28
· Visningar
2 687
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 306
Senast: Gabby_Ossi
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 462
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar