Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
En så lycklig dag i mitt liv (bilden) Jag fick rida min prins ordentligt för första gången. Han jävlades en del innan jag fick känna på hans (för att vara fullblod) fina tramp i traven
Åhh vad han är fin!! Och vilka fina bilder också, duktig fotograf!
Är det någon mer än jag som tänker på Tuben? En gammal bukefavorit som jag har för mig var skimmelskäck? Din kandiderar nog att bli en bukefavorit också
Idag blev min gamla skrutt löshoppad. Första gången jag ser honom hoppa men han skötte sej jättebra! Landade i galopp och höll den mellan hinderna och en stund efter 1 meter kom han över, inte illa för att vara en 20årig travare
Dressyrträning efter att pålle stått flera dagar var väl inte världens smartaste idé, men ett fåtal någorlunda normala bilder blev det nog... (Tränaren som rider)
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.