Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
kl.
här är lite bilder från vår hoppträning i onsdags.
jag var fortfarande lite skakis efter vår omkullridning träningen innan.
men denna gången hamna vi iaf inte i backen
här blev hon lite sur på mig för hon inte fick springa iväg..
eeh vet inte om jag ler eller är skräckslagen
fina hästen. just nu är vi i en svacka, damen vill inte acceptera handen ordentligt.. men det tränar vi på.
Jag och Marius häromdagen.
Han var inte allt för lätt då han var "rädd" för en hel del och var på bushumör.
Var en hel del rodeo under passet! Men emellanåt var han fin!
Idag startade unghästen sista tävlingen för denna terminen. Och idag var det jag som red. Han kändes underbar! Det blev en klockren runda, jag förstår varför den andra ryttaren som har tävlat honom några gånger nu blev helt kär i honom var felfri på hinder men fick 1 tidsfel (väldigt snål maxtid, var inte ensam om att få tidsfel) Men känslan Nu ska han få lite välförtjänt sommarlov
Jag som red = mamma tog kort = inte så bra kort, men, men några st. i alla fall.
Det gäller att ta i när det är sådanna monsterhöjder!
Hästhantering
Hejsan. Känner att man ibland fastnar i tänket med att ingenting funkar och ingenting utvecklas och jag kan tycka att det är viktigt att...
Hästhantering
Holy Moly bukefalare! Nu behöver jag tips och råd av er. "varning för lång text"
Jag är i grund och botten en rätt så orädd hoppryttare...
Trädgård & Växter Tyvärr har jag ingen sån att skylla på. Det skulle vara om sambon har lagt sig på alla fyra och börjat gnaga på dem, men det tvivlar jag på
Hundavel & Ras Varulven hade ju en första ägare som var polis och hade en schäfer privat innan hon köpte honom. Hennes kollegor på hundenheten talade...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.