Nya bilder på hopphästarna 2011!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya bilder på hopphästarna 2011!

SV:
Tackar :D

hahaha nej nej ingen dressyr i hoppsadel! Använder bara hoppsadel vid ute ritt och hoppning. Annars är det dressyrsadel som gälller ;)

Hoppa gjorde vi i Åstorp. Bara KM men jag tog det mest som skolrunda för oss då det är det vi behöver nu :)

Sv: Nya bilder på hopphästarna 2011!

Mina töser....

8 åringen med all otur i världen, har inte varit på en hopptävling sen 2007/2008 någonting pga hennes och mina olyckor... men kommer nog kunna ses på banorna nästa säsong hoppas jag :)

Sömnig efter gårdagens träningspass
2011-12-21212417-1.jpg

Från i våras
DSC_00372.jpg

6 åringen (mammas) under utbildning, sent inhoppad och lite små trixig. Hoppas det ska kunna bli något av henne tids nog, hon verkar nämligen hoppa vad som helst...

2011-12-20194523-1.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 084
Hästhantering Hejsan. Känner att man ibland fastnar i tänket med att ingenting funkar och ingenting utvecklas och jag kan tycka att det är viktigt att...
Svar
1
· Visningar
1 418
Senast: WSLPZF
·
Hästvård Bakgrund: Snart 17 årig korsning kallblod/ponny. Ligger "i uppenbar riskzon" för att utveckla PPID och har testats regelbundet sedan...
2
Svar
35
· Visningar
6 167
Hästhantering Holy Moly bukefalare! Nu behöver jag tips och råd av er. "varning för lång text" Jag är i grund och botten en rätt så orädd hoppryttare...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
13 173
Senast: Mickizz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar