Nya bilder på hopphästarna 2011!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya bilder på hopphästarna 2011!

Min 6-åring i Vingåker, 31 juni-2 juli:

32542786.jpg

32542787.jpg

dsc00107_155301703.jpg

dsc00109_155302063.jpg

dsc00067_155298213.jpg

tack så mycket! ponnyn är helt makalös och har inte haft ner en enda bom sedan 12 juni förra året!

*knapp*

Bilder från när jag var hos min tränare ett par dagar förra veckan:
img_8079_155091974.jpg

img_8087_155092050.jpg

Han är så fin! Lyckades tyvärr aldrig se er inne på tävlingsbanan, men såg i resultaten att det gått bra :)

KL
Här kommer bild på min från Vingåker. Hoppade felfritt och var placerad i både 115 och 125.
082_155611430.jpg

Det var sjukt härligt! Och hästen som aldrig gått i terrängen gick som en klocka hela kursen! :love:

Vilken underbar häst du har! :love::love::love:

Tänkte be någon följa med och fota mig snart, vill också lägga in bilder! :bump:

;):D

Min 7-åriga islandshäst fick hoppa ett par små hinder i lina idag.

Rhopp147.jpg

Rodihopp147.jpg

Rodilg147.jpg

Nu ska min gammelgubbe så sluta tävla ordentligt då hans knän inte längre håller för aktiv hoppning:( Han har briljarderat hela sitt liv och det har nu tagit ut sig.. Så nu får han ridas dressyr och lulla i skogen istället, och hoppa någongång ibland;)
Här iaf lite bilder på dom senaste två tävlingarna.

Och den här bjuder jag på;)

Men :love: vilken snygging!! Hoppas han inte kommer sakna hoppningen för mycket! :(

Här är våran nya. Hoppkille med dressyrstam (Donnerhall). För tillfället fokuserar vi mest på dressyr då jag måste lära mig att rida stor lufsig valack, det är svårt! :D

DSCF42962.jpg

+HotrodKitten Tack så jätte mkt!:love: Han tycker nog bara det ska bli skönt att luffsa i skogen där han hör hemma;)
Men kommer sakna det i all fall.
Har en påläggskalv här hemma, men han är bara 2 än så länge.
Så det dröjer ju ett bra tag innan man kan börja tävla och träna igen:cool:
Men får rida mammas galna kallblod istället, han ska jag försöka ta ut på banan och hoppa lite små klasser på iaf;)

Vilken underbar häst! Måste var en av dom snyggaste hopphästarna jag sett, ser ut som en riktig fighter! :d:love::love::love:

Och en bra matte har han också, som ser till hans bästa! :bow:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 123
Hästhantering Hejsan. Känner att man ibland fastnar i tänket med att ingenting funkar och ingenting utvecklas och jag kan tycka att det är viktigt att...
Svar
1
· Visningar
1 418
Senast: WSLPZF
·
Hästvård Bakgrund: Snart 17 årig korsning kallblod/ponny. Ligger "i uppenbar riskzon" för att utveckla PPID och har testats regelbundet sedan...
2
Svar
35
· Visningar
6 170
Hästhantering Holy Moly bukefalare! Nu behöver jag tips och råd av er. "varning för lång text" Jag är i grund och botten en rätt så orädd hoppryttare...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
13 175
Senast: Mickizz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Tik som "luktar gott"