Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
nej, jag tycker inte det ser okej ut.
Jag skäms jättemycket om jag ser liknande bilder på mig o min häst, OM jag inte vet att det är ett tygeltag som följs av eftergift.
Men fyra av fyra bilder ger iaf mig ont i magen.
Haha, det har faktiskt börjat släppa på riktigt nu, och det känns som att en tävlingsdebut är nära, räknar med att komma ut i Juni iaf. om vi hittar någon passande lokal tävling!
Dina ser inte helt pjåkiga ut de heller! :P
Det bettet ska sticka ut lite, det är format till det. Därför ser det ut som att jag kanske drar i dem. Galoppbilden på den mörka är innehanden lite hård, ja. Men hon hänger sig väldigt gärna i handen så det är inte alltid lätt att kunna ge en eftergift så ofta då.
De övriga bilderna är det att bettet sticker ut som gör att det ser ut som att jag har hård hand, men så är alltså inte fallet.
Weeazel:
Så himla roligt! Det tycker jag absolut att ni ska ut på!
Ah jag hoppas det! Tränar dressyr för en jääätteduktig tjej (inte utbildad dock), å har börjat hoppa för en c-tränare i hoppning (ridskolechefen där jag står nu) och en a-tränare i fälttävland som oxå är duktig!
Sjukt hur mkt lite hjälp kan göra skillnad!
Vadå, tyckte du inte att jag också hade en härlig uppsyn på sista bilden haha. Annars håller jag med dig, hans uppsyn på den bilden är verkligen helt underbar
Hästhantering
Hejsan. Känner att man ibland fastnar i tänket med att ingenting funkar och ingenting utvecklas och jag kan tycka att det är viktigt att...
Hästhantering
Holy Moly bukefalare! Nu behöver jag tips och råd av er. "varning för lång text"
Jag är i grund och botten en rätt så orädd hoppryttare...
Hästmänniskan Nej, men jag hade heller inte köpt en sådan med skadehistorik heller. Absolut, det blir nog bäst med en häst som kan det mesta redan och...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.