Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det var vekrligen så sjukt roligt!! Hon har verkligen blivit så duktig, litar mycket på henne i hoppningen och känenr mig inte alls orolig för stopp eller annat... Hoppade allt jag styrde på även om vi faktiskt inte hoppat alltför många gånger eller hållt på så länge (inte hoppad innan mig)@fridaxi åååh va underbart roligt det där ser ut, vill också hoppa med min pålla. Får dock vänta tills vi kan ta oss till en redig paddock med hinder först. :P
Åååh, fusk säger jag, hihi.Ja det var vekrligen så sjukt roligt!! Hon har verkligen blivit så duktig, litar mycket på henne i hoppningen och känenr mig inte alls orolig för stopp eller annat... Hoppade allt jag styrde på även om vi faktiskt inte hoppat alltför många gånger eller hållt på så länge (inte hoppad innan mig)
Själv är man bortskämd med en riktigt stor hoppbana med nästan alltid hinder uppställda.... Med bra underlag...
Åååh, fusk säger jag, hihi.
För min egen del har vi en bit kvar, men jag tror inte det kommer vara några problem att börja hoppa igen, hon gillar det verkligen. Planen är att vi ska vara med på hopplektionerna i höst, får se om vi tar oss dit bara. :P
hade också finsällskap när jag åt min plocksallad igår
Hedda tyckte hon skulle få min lunch
Det är på ridskolan fast det riktar sig åt dom som har privathästar mer. Blir bra att lära sig grunderna innan man går vidare tror jag.Hopaps det, är nog superkul och nyttigt med lektioner! Är det "privat" elelr genom ridskola?