Nya bilder på hästarna (del 5)

Fått ett nytt pannband.


img_20140521_145808_537ca88fe087c3571eb59ef9.jpg

Men åh, så söt!
 
@fridaxi Exactly! Så nu går du ut till stallet och ber om ursäkt :mad:

:p Visst blir man glad när man har en sån häst? Gissa varför jag inte har skimmel ;)
hahah jag skulel int eha sto eller skimmel.... Först ahalvåret höll hon sig otroligt ren - rullade en gång. Veckan innan jul ish började det dock... Rullande varje dag, vilket gav mig småångest att manen skulle ryka med :nailbiting:
tur att man har en spolspilta!!
 
Min lille knas är helt obrydd. Inget är läskigt över huvud taget. Han stoppade fötterna i höhäcken för att se om det gick, sedan välte han ut skottkärran och... ja, rullade i frukten av sina ansträningar. Helt knäpp!

jd41.jpg

På söndag ska han fara på sommarkollo med 8 andra pojkar. Kommer att sakna honom så, trots att det inte är långt bort. Jag har blivit van vid hans helt ogenomtänkta upptåg.
 
Vi roade oss kungligt igår på vår första terrängträning. Epona hade druckit raketbränsle till frukost och passade på att bocka lite dagen till ära....något hon aldrig gör annars. :D
Något hon heller aldrig brukar göra annars är att sätta ner sina söta små hovar i vatten men det gick konstigt nog riktigt bra efter lite övertalning. :)
Ja, och så gjorde jag en liten avåkning också men det hör väl till. :angel:











 

Liknande trådar

Hästmänniskan Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
Svar
18
· Visningar
1 083
Senast: Blyger
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
53 54 55
Svar
1 096
· Visningar
35 633
Senast: Lyan
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
1 469
Senast: Tranan
·
Gnägg Hej alla IC-folk där ute! 👋🌹 Jag har blivit med Irish Cob 🤗 Har köpt ett stoföl som flyttar hem till mig i oktober efter avvänjning 😃...
Svar
3
· Visningar
685

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp