Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj jag har inget av det. Eller jag tror jag har en kaffeservis hemma hos mamma. Däremot fikar jag, dock är det tekoppar som gäller då (hm vi har glasunderlägg för skrivbordet som bara har oljad skiva, de är nya sedan ett år tillbaka). Men jag har verkligen inte minimalistiskt, å andra sidan tycker jag den minimalistiska inredningstrenden är lite fånig har folk inget bättre för sig än att inreda hemma perfekt dagarna i ända och städa för att få showroomhem . (om man ska köra på tonen i artikeln). Är den på väg ut? se nedan.Gjorde detta test nyligen och nu är det bevisat att jag är äldre än jag borde vara!
Nästan alla rätt nämligen
Någon inglasad balkong har jag däremot inte, pust.
Hur går det för er?
https://www.expressen.se/leva-och-bo/inredning/15-prylar-som-bevisar-att-du-borjar-bli-gammal/
Du har nog en poäng här helt klartHaha, kan inte någon (annan) göra en pollning på det här. Kan det vara så att det är fler födda -90 som har den här intredningen än de som är födda -60 och -70.
(Inredningen har helt enkelt hoppat från mormor och gammelmormor till barnbarnen eftersom föräldrarna har färdiginrett när möblemanget flyttar.)
I så fall betyder det att jag måste skaffa trasmatta för att verka yngre (och inte behöver skämmas över att blommorna, ej pelargoner, lever).